پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید به عنوان یک علاقمند به این باشگاه خدمت می‌کند.

جعفر کاشانی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که شما رییس هیات مدیره هستید، آیا درخواست برگزاری جلسه هیات مدیره را داده‌اید؟ گفت: من رییس هیات مدیره نیستم. این موضوع را به صراحت اعلام می‌کنم. من به عنوان یک علاقمند به باشگاه پرسپولیس خدمت می‌کنم. اعضای هیات مدیره هم در حال حاضر در دسترس نیستند. یکی از آنها در کشور آمریکاست و دو نفر دیگر نیز به زیارت عتبات عالیات رفته‌اند، سایر اعضا هم به دلیل مشغله کاری در دسترس نیستند. فعلا منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی افزود: من به خاطر هوادار میلیونی به این تیم آمده ام و کار می‌کنم. امیدوارم که روزی برسد که زیر ساخت‌های تیم ما به باشگاه تبدیل شود. مشکل اصلی این است که در حال حاضر ما تیم داریم و باشگاهی وجود ندارد. وقتی باشگاه به وجود بیاید همه چیز سر جای خودش است و همه وظایف خود را تعریف شده می دانند. معتقدم باید بازنگری عمیقی در امر تیمداری و باشگاهداری در کشور رخ دهد.

کاشانی تصریح کرد: اگر بخش خصوصی وارد کار شود و از آن حمایت کنیم مطمئنا اثرات مثبت آن را خواهیم دید. باید با یک عزم ملی این کار را انجام دهیم و بدانیم باشگاه‌ها و ورزش نقش تعلیم و تربیت جوانان را دارد.

وی خاطر نشان کرد: یک باشگاه نیاز به یک اقتصاددان، یک مدیر روابط بین‌الملل خوب و یک مدیر کاردان دارد. وقتی چارچوبها ضعیف تعریف شوند، باشگاه رئال مادرید شکل می‌گیرد. مگر ما چه چیزی از بارسلونا و یا منچستریونایتد کم داریم.

کاشانی درباره آخرین وضعیت بازداشت حمیدرضا سیاسی، اظهار کرد: من اطلاع دقیقی از وضعیت سیاسی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)