پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که حمیدرضا سیاسی مورد حمایت اعضای هیات مدیره است، گفت: مسوولان وزارت ورزش پیگیر شرایط پرسپولیس هستند تا هرچه سریعتر موانع پیش روی ما برداشته شود.

جعفرکاشانی خاطرنشان کرد: سوتفاهم ها درحال برطرف شدن است و اقدامات لازم برای بازگشت سیاسی به باشگاه انجام شده است .

حمید رضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس 17 آذر ماه امسال با احضار قبلی به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه و بازپرس پرونده برای وی قراربازداشت موقت صادر کرد.

پس ازبازداشت وی ، گمانه زنی ها در مورد علت بازداشت مدیرعامل پرسپولیس واین که به اتهام امنیتی بازداشت شده است، بالا گرفت تا این که علی جمشیدی مدیرحقوقی پرسپولیس گفت وی به خاطر قراردادهایی که دو سال قبل به امضا رسیده و نقشی در آن نداشته بازداشت شده و امنیتی بودن اتهام سیاسی نادرست است.

کاشانی در مورد حمایت هیات مدیره از مدیرعامل پرسپولیس افزود : سیاسی مدیرعامل باشگاه است و باید از وی حمایت کنیم چراکه زحمات زیادی برای پرسپولیس متحمل شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بهروز منتقمی امور اداری باشگاه را در اختیار دارد و دیگر اعضای هیات مدیره نیز برای برطرف شدن مشکلات تلاش می کنند.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نشستی با مسوولان وزارت ورزش داشته است، گفت: ما با مسوولان صحبت کرده ایم و آنان نیز سخت به دنبال رفع مشکلات باشگاه هستند.

وی در مورد حضور ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: حمید درخشان فهرست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار باشگاه قرار داده است و در حال فراهم کردن مقدمات حضور این نفرات در جمع سرخپوشان هستیم.

کاشانی خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس در جامعه تاثیرگذار هستند و باید هرچه سریعتر مشکلات برطرف شود.

رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت : امسال نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستیم و باید تقویت شویم از این رو نیاز به بازیکنان جدیدی برای حضوری خوب در آسیا داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)