پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش شرایط را به شکلی مدیریت کند تا وضعیت این تیم پرطرفدار مانند نفت آبادان نشود.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت و گو با فارس، درباره برتری سه بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس یکی از بهترین‌ بازی‌های این فصل خود را انجام داد. دلیل این نمایش هم به گل رسیدن این تیم در نیمه اول بود و ذوب‌آهن مجبور شد در نیمه دوم به گل برسد. در کل پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در خانه حریف داشت و با ادامه همین روند می‌تواند قهرمانی ششم را هم کسب کند.

* عبدی بهترین زمان را برای نشان دادن خودش به دست آورده است

وی در خصوص عملکرد مهدی عبدی مقابل ذوب‌آهن و دبل وی در این دیدار توضیح داد: هرچند عبدی در یکی دو بازی گلی به ثمر نرساند اما در کل بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس است. وی در این‌ سال‌ها خیلی به این تیم کمک کرده و در دیدارهای آسیایی و داخلی خیلی به موقع برای این تیم گلزنی کرده است. اکنون عبدی تنها مهاجم سالم در فهرست پرسپولیس است و همین موضوع به وی اعتماد به نفس می‌دهد. بهترین زمان برای ثابت بازی کردن و نشان دادن خودش است. عبدی جدا از گل‌هایش برابر ذوب‌آهن تلاش زیادی هم کرد. همیشه گفته‌ام این بازیکن در صورت مغرور نشدن آینده خیلی خوبی دارد.

*نمی‌توانیم از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بخواهیم این وضعیت را تحمل کنند

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره تکرار گلایه‌های یحیی گل‌محمدی از وضعیت مالی تیمش پس از دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: واقعا بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس حق دارند. مشکل بلاتکلیفی مدیریتی این باشگاه با انتخاب مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره حل شد. از درویش شناخت دارم و می‌دانم می‌تواند به پرسپولیس کمک کرده و مشکلاتش را حل کند. ما بیرون گود نشسته‌ایم و نمی‌توانیم از اعضای تیم بخواهیم بیشتر از این وضعیت را تحمل کنند اما گل‌محمدی و دستیارانش به عنوان یک پرسپولیسی اصیل و بازیکنان تیم به دلیل غیرتی که به این پیراهن دارند باز هم تحمل خواهند کرد.

* درویش به شکلی مدیریت کند تا شرایط پرسپولیس مانند نفت آبادان نشود

کرمانی‌مقدم تصریح کرد: از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم همین یک دیدار تا پایان نیم فصل را هم تحمل کنند. به عنوان یک پیشکسوت و هوادار پرسپولیس از درویش هم می‌خواهم تا پایان اردوی تیم ملی این مشکل را حل کند تا وضعیت پرسپولیس مانند تیم‌هایی مانند نفت آبادان نشود. پرسپولیس اکنون روند خوب و رو به جلویی دارد و امیدوارم شرایط به شکلی مدیریت شود تا به خاطرمسائل مالی به حاشیه نرود.

* باور نمی‌کنم رئیس هیات مدیره پرسپولیس کارشناس تلویزیونی بازی مس و فولاد شده باشد

وی در مورد حضور عجیب بیژن ذوالفقارنسب، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی برای بررسی دیدار مس کرمان و فولاد پاسخ داد: واقعا باورم نمی‌شود وی چنین کاری کرده باشد. ذوالفقارنسب یکی از پیشکسوتان خوب فوتبال ما است و من در حدی نیستم که بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم اما رئیس هیات مدیره باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس جایگاهی دارد و در کل این اقدام ذوالفقارنسب درست نبود. شاید از قبل به عوامل این برنامه قول داده یا در رودربایستی گیر کرده بود اما با توجه به شناختی که از وی دارم مطمئن هستم دیگر چنین کاری تکرار نمی‌شود و آخرین باری است که چنین کاری می‌کند.

* قطعا اسکوچیچ حرفی زده که رسانه‌ها آن را منتشر کرده‌اند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اظهارات شب گذشته دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر و اینکه وی رسانه‌ها را در ماجرای بازتاب صحبت‌هایش با رسانه کرواسی مقصر دانسته است، گفت: زیاد در جریان اختلاف اسکوچیچ با طارمی نیستم اما قطعا سرمربی تیم ملی حرفی زده که رسانه‌ها آن را نوشته‌اند. آنها بی‌دلیل و الکی حرفی را منتشر نمی‌کنند. شاید اسکوچیچ از مطرح کردن آن حرف‌ها نیتی نداشته باشد اما به هر حال مطلبی را گفته است. اکنون هم به دلیل دیدارهای مهم تیم ملی نباید دیگر به آن بحث بپردازیم. باید اجازه بدهیم اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در آرامش کار خود را انجام بدهند تا با کسب امتیازات لازم مقابل عراق و امارات صعود بدون دغدغه‌ای به جام جهانی را تجربه کند.

* با شرایط فعلی تیم ملی صعود از گروه‌مان در جام جهانی مهم است

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: تیم ملی اکنون یکی از بهترین شرایط سال‌های اخیرش را پشت سر می‌گذارد. این تیم در هر پست دو تا سه بازیکن فوق‌العاده آماده دارد. به همین دلیل خیلی راحت می‌تواند به جام جهانی صعود کند. با این وضعیت صعود از دور گروهی جام جهانی برای مام مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)