پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: همین که پرسپولیس اولین پیروزی و ۳ امتیاز خودش را دشت کرد جای خوشحالی دارد چون شکی ندارم با این برد، بردهای بعدی هم از راه خواهد رسید.

پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس معتقد است حضور بانوان پرسپولیسی و استقلالی به فوتبال ایران کمک می‌کند. مرتضی کرمانی مقدم با بیان این جمله گفت: هفته گذشته من در مصاحبه خودم از صحنه زشتی گفتم که یک پدر روی سکوها دست خودش را روی گوش فرزندش گذاشته بود که فحش‌های تماشاگران را نشنود. این صحنه که روی جلد روزنامه خبرورزشی هم رفته بود خیلی ناراحت کننده بود.

وی ادامه داد: من بعد از دیدن آن صحنه تأسف برانگیز گفتم که اگر می‌خواهید به فوتبال کمک کنید حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را آزاد کنید. مطمئن هم باشید که این کار به آرامش سکوها و فرهنگ سازی کمک خواهد کرد. حالا خوشحالم که دختران پرسپولیسی و استقلالی می‌توانند به استادیوم بروند و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کنند.

ستاره پرسپولیس در نیمه دوم دهه ۶۰ همچنین افزود: شاید در شروع کار سازماندهی یا هماهنگی لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌ها کمی سخت بوده باشد اما در ادامه آسان خواهد شد. دختران علاقمند به فوتبال در هر شهری می‌توانند به استادیوم بروند و امیدوارم این بستر در شهرستان‌ها هم فراهم شود. این حق مسلم دختران است و خدا را شکر بالاخره به آنها داده شد. همان طور که دختران ایرانی به سینما، کنسرت و … می‌روند چه ایرادی داشت به استادیوم بروند و البته امیدوارم مسئولان امر امکانات رفاهی لازم را برای حضور آنها فراهم کنند.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز اظهار داشت: بازی کردن در اراک در یکی دو سال اخیر برای پرسپولیس سخت شده بود اما خدا را شکر این بار بچه‌ها توانستند برنده از زمین خارج شوند. در مجموع بازی نفسگیر و سختی بود که با گل میلاد سرلک به سود پرسپولیس تمام شد و از این بابت باید خدا را شکر کرد. همین که پرسپولیس اولین پیروزی و ۳ امتیاز خودش را دشت کرد جای خوشحالی دارد چون شکی ندارم با این برد، بردهای بعدی هم از راه خواهد رسید.

کرمانی مقدم ضمن اشاره به کلین شیت پرسپولیس و گل نخوردن در سومین بازی متوالی یادآور شد: یک مصاحبه ای یحیی فصل گذشته انجام داد و حالا من از قول او دوباره می‌خواهم تکرار کنم ” تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود نباید گل بخورد” و این کلید ماجراست. همه ما دیدیم استقلال چگونه قهرمان شد. تیمی‌که کمتر گل بخورد می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و این نکته در مورد پرسپولیس جدید امیدوار کننده است. پرسپولیس علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی را خریده است که به همراه فرشاد فرجی، علی نعمتی و … خط دفاع مستحکمی‌ساخته اند. این تیم بر همین اساس و البته دوندگی زیاد خط میانی کمتر فرصت به حریفان می‌دهد و گل نمی‌خورد. انشالله این گل نخوردن‌ها تداوم داشته باشد و به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم کمک کند.

وی در خصوص عملکرد یورگن لوکادیا نیز خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است یورگن لوکادیا هنوز آماده نیست. معلوم است او مدتی تمرین گروهی نداشته و از لحاظ بدنی کمی‌از بقیه عقب است اما باید بازی کند و هر چه بیشتر بازی کند زودتر با تیم هماهنگ خواهد شد. من فکر می‌کنم او خیلی بیشتر از این حرف‌ها بتواند به پرسپولیس کمک کند.

مرتضی کرمانی مقدم در مورد دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان نیز گفت: نفت آبادان همیشه تیم خوب و زهرداری بوده است اما بعید می‌دانم در تهران بتواند برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. پیروزی در اراک اعتماد به نفس تیم را بالا برده و شکی ندارم این هفته هم پرسپولیس ۳ امتیاز بازی خانگی را خواهد گرفت. پرسپولیس برای رسیدن به بالای جدول محکوم به پیروزی در این مسابقه است و انشالله به این هدف نیز خواهد رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر خرید مهاجم جدید برای این تیم نیز گفت: این دیگر تشخیص سرمربی تیم است. یحیی گل محمدی باید تشخیص بدهد که در کنار یورگن لوکادیا، مهدی عبدی یا حامد پاکدل مهاجم دیگری هم می‌خواهد یا نه؟ اما به شخصه دوست دارم مهدی عبدی را سرحال تر ببینم. او مهاجم جوان و مستعدی است که می‌تواند در پرسپولیس تبدیل به یک ستاره شود. یک مقدار باید به خودش آمده و از فرصت‌هایی که در اختیارش قرارداده می‌شود بیشتر استفاده کند. همچنین از او می‌خواهم به حرف‌ها، صحبت‌ها یا انتقادات توجهی نکرده و تمام تمرکزش را روی تمرین و مسابقه بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)