پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت با بیان اینکه با زردپوشان تهرانی قرارداد دارد، گفت: می‌خواهم به تیمی بروم که بتوانم در آن پیشرفت کنم.

یعقوب کریمی در مورد پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان برای فصل آینده اظهار داشت: پیشنهاداتی به باشگاه نفت رسیده که باشگاه مشغول بررسی است، چون من با نفت قرارداد دارم و هر تیمی که مرا می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند.

وی ادامه داد: دوست دارم هر تصمیمی که باشگاه نفت می‌گیرد باعث پیشرفت من شود و روی آینده‌ام تاثیر مثبت بگذارد. باشگاه نفت بازیکنی که نخواهد در این تیم بازی کند را به زور نگه نمی‌دارد. فقط امیدوارم قنبرزاده و علیپور هر تصمیمی که می‌گیرند برای پیشرفت من باشد مثل سال‌های پیش که خارج از مبلغ قراردادم مبلغی را به من دادند و به من کمک کردند.

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد از این تیم جدا شود، عنوان کرد: دوست دارم پیشرفت کنم و می‌خواهم به تیمی بروم که شرایط پیشرفت مهیاتر باشد. باز هم تاکید می‌کنم همه چیز به نظر باشگاه نفت و آقای قنبرزاده بستگی دارد.

کریمی تجربه حضور 3 ساله در استقلال را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: وقتی در استقلال حضور داشتم که هیچ‌کس شناختی از من نداشت و به من بازی نمی‌رسید اما الان شرایط فرق می‌کند. امیدوارم امسال هم بتوانم فصل موفقی را پشت سر بگذارم.

وی در خصوص عدم دعوتش به اردوی جدید ملی‌پوشان و شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: به خاطر آسیب‌دیدگی دنده دو ماه از میادین دور بودم و فقط در دو بازی آخر توانستم چند دقیقه‌ای به میدان بروم به خاطر همین به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. امیدوارم تیم ملی با دعای خیر مردم به جام جهانی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)