پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان پرسپولیس و سپاهان مذاکراتی را برای جذب من از طریق باشگاه انجام دادند که مدیران تیم این مسئله را ارزیابی می‌کنند.

یعقوب کریمی در مورد وضعیتش در باشگاه نفت تهران گفت: جا دارد از مسئولان نفت تهران و آقای قنبرزاده که همکاری بسیار خوبی با من داشتند تشکر کنم. سال‌های بسیار خوبی را در این تیم سپری کردم و همواره روزهای خوشی را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: همچنین از علیپور، فرکی و فریادشیران که در این سال‌ها به من کمک کردند و باعث پیشرفتم شدند،‌تشکر می‌کنم. در نفت تهران توانستم پیشرفت بسیار خوبی داشته باشم و همواره یکی از آرزوهایم موفقیت این تیم است. نفت تهران همیشه در قلب من جای دارد.

کریمی در مورد مذاکره‌اش با باشگاه های پرسپولیس و سپاهان گفت: پرسپولیس و سپاهان مذاکراتی را برای جذب من از طریق باشگاه انجام دادند که مسئولان تیم این مسئله را ارزیابی می‌کنند و در این مورد به جمع‌بندی خواهند رسید. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تمامی مسائل از طریق باشگاه و مسئولان تیم دنبال می شود.

هافبک نفت در مورد اینکه یک باشگاه هلندی خواهان جذبش شده خاطرنشان کرد: باشگاه هلندی از طریق نامه‌نگاری با مسئولان نفت موضوع جذب مرا پیگیری می‌کند و مسئولان باشگاه این کار را پیگیری می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در نهایت موضوعی که به صلاحم باشد، اتفاق بیفتد. مسئولان نفت همواره همکاری بسیار خوبی با من داشته‌اند و یکی از دلایل پیشرفتم چارت بسیار خوب باشگاه بوده است. امیدوارم این بار نیز تصمیمی گرفته شود که به صلاح من باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)