رییس فدراسیون فوتبال که پس ازبرتری های تیم ملی برای انجام مصاحبه خودش نزد خبرنگاران می آمد، این باروپس ازشکست دورازانتظارایران برابرازبکستان مخفیانه ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا با خبرنگاران روبرو نشود.

ایرنا،تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب درمرحله مقدماتی جام جهانی بایک گل مغلوب ازبکستان شد تا مسیرش برای رسیدن به جام جهانی ناهموار شود.

درپایان این دیدار و درحالی که خبرنگاران برای گفت وگو با علی کفاشیان خود را به جایگاه ویژه می رساندند متوجه ترک ورزشگاه از سوی رییس فدراسیون فوتبال شدند.

کفاشیان به همراه حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزات ورزش وجوانان دور از چشم خبرنگاران وپس از اینکه با شعار هواداران روبرو شد ورزشگاه را ترک کرد تا مرد همیشه خندان فوتبال ایران به شکست هایی در این چند روز نصیب فوتبال ایران شده است، بیاندیشد.

این درحالی است که لیدرهای منتسب به فدراسیون فوتبال به دفاع ازکفاشیان پرداخته و شعار برعلیه وی از سوی تماشاگران را غیرمنصفانه دانستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدون اینکه باخبرنگاران به گفت وگوبپردازد،ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

درپایان این دیدار و درحالیکه کی روش با عصبانیت فراوان به همراه علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید در میانه زمن چمن ورزشگاه آزادی قدم می زد خبرنگاران به سوی سرمربی تیم ملی رفتند که وی پس از سلام کردن با زبان فارسی از نمایندگان رسانه ها فاصله گرفت.

دراین زمان ماموران نیروی انتظامی از خبرنگاران خواستند تا برای دقایقی کی روش را تنها بگذارند و سپس سرمربی تیم ملی به همراه منصوریان ورزشگاه آزادی را از طریق تونل این ورزشگاه ترک کرد.

وی حتی در پایان این دیدار در رختکن تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور نیافت.

درحالی که دقایق زیادی از پایان بازی گذشته است بازیکنان تیم ملی ایران هنوز از رختکن خارج نشده و خبرنگاران همچنان در انتظار ملی پوشان هستند.

هواداران ازبکستانی در پایان این دیدار برای دقایق طولانی به شادی پرداختند که این مساله باعث ناراحتی هواداران ایران شد و آنها برای دقایقی طولانی با حسرت شادی رقیب را نظاره گر بودند.

تماشاگران ایرانی از ˈعادل فردوسی پورˈ خواستند تا مشکلات فوتبال کشور را به تصویر کشیده تا ناکامی ها فوتبال ایران ادامه نیابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)