پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا دیدار ما با مسئولان باشگاه رئال مادرید و آن فرد ضدانقلاب اینقدر بزرگ شده است اما ما دیداری با آن فرد ضدانقلاب نداشتیم و تنها میهمان پرز بودیم.

حسین کلانی  درباره وضعیت حاکم بر باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی این هفته آزاد می‌شود و باشگاه هم به روال سابق برمی‌گردد و شروع به جذب بازیکن می‌کنیم تا تیمی را برای ادامه لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

وی درباره اینکه خیلی خوش‌بینانه به مسائل نگاه می‌کند، اظهار داشت: به هر حال انسان با امید زنده است و نباید با ناامیدی حرف بزند. به هر حال سوءتفاهم‌هایی هست که در حال برطرف شدن است. اما اگر ما دیگر در باشگاه نبودیم کسان دیگری که می‌توانند بهتر از ما کار کنند به پرسپولیس خواهند آمد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یعنی سیاسی به دلیل سوءتفاهم یک هفته بازداشت شده است، گفت:‌تا جایی که ما می‌دانیم بحث سوءتفاهم با اسپانسر باشگاه در این میان دخیل است مگر اینکه مسائلی باشد که ما از آن بی‌خبریم. البته من از قانون اطلاعی ندارم و اظهار نظری هم در این باره نمی‌کنم.

کلانی درباره اینکه قرار است فردا به همراه منتقمی و حسینی راهی دادسرا شوند و به برخی مسائل پاسخ دهند، اظهار داشت: ما فردا جهت پاره‌ای از توضیحات جهت سفر به اسپانیا به دادسرا می‌رویم هر چندکه پش از این هم بارها درباره این سفر صحبت کرده‌ایم اما مسئولان قضایی می‌خواهند به صورت دقیق‌تر درباره ریز این سفر اطلاع کسب کنند.

وی در خصوص دیدار مسئولان پرسپولیس با فرد ضدانقلاب در جلسه با مسئولان باشگاه رئال مادرید و اینکه این موضوع باعث شده تا پای محاکم قضایی به باشگاه پرسپولیس باز شود افزود: همه همین مسئله را عنوان می‌کنند اما باید بگویم در بازدید ما از باشگاه رئال مادرید اصلا موضوع آن فرد ضدانقلاب مطرح نبود و ما در اتاق پرز او را دیدیم و چند عکس هم انداختیم و بعد فهمیدیم که او ایرانی و دوست پرز است. ما هیچ دیداری با او نکردیم و تنها میهمان پرز بودیم. ما هیچ اطلاعی از حضور این فرد معاند با نظام نداشتیم و خیلی اتفاقی او را دیدیم و همه این مسائل هم ساده است وقتی هم که به ایران آمدیم از این مسائل مطلع شدیم که آن فرد مقابل نظام ما قرار دارد. البته یک سال و نیم قبل در نامه‌ای پرز نام جهانشاهی را آورده بود که البته این نامه در باشگاه موجود نبود و ما از آن مطلع نبودیم.

کلانی اظهار داشت: بعد از آن هم چند نامه میان دو باشگاه رد و بدل شد که هیچ اسمی از جهانشاهی در میان نبود. ما برای فوتبال ایران به باشگاه رئال مادرید رفتیم تا به پیشرفت فوتبال‌مان کمک کند و سپس قرار شد موضوع جلسه را در بازگشت به ایران با مقامات کشورمان در میان بگذاریم و سپس توافقنامه امضا شود. این مسائل خیلی ساده است و نمی‌دانم چرا دیدار با پرز و مسائل باشگاه رئال مادرید را اینقدر بزرگ می‌کنند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پایان گفت: ما صبح زود به دادسرا می‌رویم و البته من و منتقمی راهی خواهیم شد چرا که حسینی برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در مالزی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)