محمود کلهر، اظهار داشت: با نمایشی که از الهلال در بازی با استقلال دیدم، هر چند که فرصت دارند بعضی نقاط ضعف را بر طرف کنند ولی پرسپولیس را در قواره برتری در این مسابقه می‌بینم.

وی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس برای بازی با الهلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال یکسری بازیکنان کلیدی دارد که اگر مهار شوند، از کار می‌افتند. شاید این حرفی که در ادامه می‌زنم با توجه به این که باید در خانه الهلال و برابر تماشاگران آنها بازی ‌کنیم، از نظر بعضی، عجیب باشد ولی با توجه به آن چه از سازمان دفاعی حریف مقابل استقلال دیدیم، پرسپولیس با دو مهاجم می‌تواند آن خط را باز کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تیم ما مقابل الهلال اگرعقب بکشد، کار سخت‌تر می‌شود. من در عربستان بازی کردم و می‌دانم نباید اجازه داد که بازی را به دست بگیرند. پرسپولیس با سرعت بیشتر در باز و بسته شدن، الهلال را دچار مشکل خواهد کرد. البته آن دو فوروارد باید از همان جلو پرس را اجرا کنند و به کمک خط میانی بیایند. مهاجمان خوبی مثل عبدی و آل‌کثیر داریم که سرعت عمل بالایی دارند. نفراتی مثل ترابی و عالیشاه هم هستند که می‌توانند به آنها کمک کنند. حتی بازیکنی مثل سیامک نعمتی هم نشان داده که در خطوط جلو، خوب عمل می‌کند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: پرسپولیس در شرایط مسابقه قرار ندارد ولی انسجام خوبی در نوع بازی این تیم، شاهد هستیم. تیم ما خوب می‌داند از خلاقیت بازیکنانش و ضعف حریف چگونه استفاده کند. این را به ویژه در بازی‌های گذشته لیگ قهرمانان دیده‌ایم. این تیم هر چه جلوتر برود روان‌تر بازی می‌کند؛ همانطور که برای بازی با استقلال تاجیکستان در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودند. بازی‌های تدارکاتی هم جای بازی رسمی را نمی‌گیرد ولی به این مساله کمک می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران، درباره عملکرد بازیکنان جدید، تصریح کرد: به نظر من نقل و انتقالات پرسپولیس هوشمندانه بود. یحیی گل‌محمدی به کمک مدیران باشگاه، جاهای خالی را پر کردند. با توجه به این که اولین بازی نفرات جدید بود، خیلی خوب کار کردند. البته بازی‌های تدارکاتی هم به بالا رفتن سطح هماهنگی آنها با سایر بازیکنان کمک بیشتری می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)