اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس ۰-۱ فولاد / جام کرونایی با ۹۰ دقیقه وقت تلف کردن به اهواز رفت

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در سوپرجام فوتبال ایران با پیروزی زشت شاگردان نکونام به پایان رسید. پرسپویلس در این بازی چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و کرونا در اختیار نداشت.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمان سیرجان مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه پیدا کرد.

این بازی یکی از دیدارهای جنجالی و پرکارت بود آن هم در روزی که داور مسابقه آخرین مسابقه ای بود که قضاوت می کرد. در مقابل فولاد که در تعطیلات ترمیم و تقویت شده بود با پاس گل کوشکی که تازه خریده بود برنده شد.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، جلیل شعرانی

کارت زرد: علی شجاعی، رضا اسدی، مهدی شیری و سعید آقایی از پرسپولیس، ساسان انصاری، محمد آبشک، سینا شاه‌عباسی و حمید بوحمدان، حسین کعبی، جواد نکونام، حمید هدایتی و احسان مرادیان، مجتبی نجاریان از فولاد

کارت قرمز: مهدی شیری و حمید مطهری از پرسپولیس، مهدی هاشمی‌نسب و حمید بوحمدان از فولاد

گل: موسی کولیبالی (۱۸) برای فولاد

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۷۰ – وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی (۸۵ – علیرضا ابراهیمی) ، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، رضا اسدی (۷۰ – امید علیشاه)، علی شجاعی (۷۰ – منوچهر صفروف)، وحید امیری، حامد پاکدل (۷۰ – علی نعمتی) و مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمدرضا عباسی (۶۲ – محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (۸۳- احمد عبدالله‌زاده)، مجتبی نجاریان( ۹۰- محمد امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی (۸۳ – آرش رضاوند)

سرمربی: جواد نکونام

دقیقه یک

نفوذ فولادی ها از سمت راست با خطای سیدجلال حسینی نیمه‌کاره ماند. فولادی‌ها از این ضربه ایستگاهی تنها موفق به کسب یک ضربه کرنر شدند.

دقیقه ۱۸

نفوذ از سمت چپ یک کرنر برای فولادی‌ها به همراه داشت که موسی کولیبالی توانست این کرنر را با یک ضربه سر وارد دروازه پرسپولیس کند.

دقیقه ۲۶

سانتر محمد آبشک از سمت چپ بدون دخالت هیچ بازیکنی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۹

شوت از راه دو وحید امیری با فاصله از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹

پرسپولیس توسط کمال کامیابی‌نیا توانست دروازه فولاد را باز کند، اما پرچم کمک داور بالا رفت و اعلام آفساید شد.

دقیقه ۴۸

برخورد سینا شاه‌عباسی با حامد لک موجب شد تا بازیکن فولاد کارت زرد دریافت کند. در این صحنه برخی از بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.

دقیقه ۵۴

سانتر سیدجلال حسینی از سمت راست با ضربه مهدی عبدی همراه بود که توپ با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵

این بار سانتر کمال کامیابی‌نیا از سمت راست با ضربه سر عبدی همراه بود که بازهم توپ از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه ۵۸

شوت سرکش ساسان انصاری در پشت محوطه جریمه پرسپولیس با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷

با نفوذ کوشکی و از پیش‌رو برداشتن چند بازیکن پرسپولیس توپ در اختیار سینا شاه‌عباسی قرار گرفت که شوت محکم وی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه ۷۵

وحید امیری از سمت راست نفوذ کرد و ضربه خود را روانه دروازه فولاد کرد که توپ در اختیار مرادیان قرار گرفت.

دقیقه ۷۹

سانتر پرسپولیس از سمت چپ با ضربه سر مهدی عبدی همراه بود، اما توپ راهی به دروازه فولاد نداشت.

دقیقه ۸۶

مهدی عبدی در شرایطی استثنایی با مرادیان، دروازه بان فولاد تک به تک شد، اما به راحتی توپ را از دست داد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
35 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

بازم گلی به جمال سوشا مکانی که لک رو سفیدش کرد

محسن

با این بازیکن های بی کیفیت که اول فصل جذب تیم شدن به هیچ جایی نمیرسیم آقا خواهشن یه بازی را ملاک قرارندین برا خوب بودن به خصوص طرفدارها مثلا شیری چه کار مفیدی انجام میده یا ابراهیمی از همه بدتر اسدی وپاکدل تیم اصلا بالانس نیست از نظر بازیکن خریدهای اول فصل که اصلا به درد نمیخورن از بازیکن خارجی گرفتن هم اصلا شانس نداریم همه این ها بی کفایتی مدیر ها را میرسونه آخه چه کاری بود جذب دوتا بازیکن تاجیکی تا کی باید صبر کنیم این دوتا خوب بازی کنن هرچند میگن قراردادشان پایین است ولی مطمئن باشید در آینده جواب نمیده بازیشون وارونه جدید تو فیفا برا سال بعد باید یه دروازه بان شش دانگ جذب کنیم چون لک خیلی ضعیف شده بازی با پا که صفر هست بعد دفاع راست وچپ رونده درجه یک وبازیکن جوان برا جایگزینی اونها البته نه بازیکن قد کوتاه وریزه میزه که به درد نخوره بعد ازاون جذب دفاع وسط در حد شجاع وکنعانی وهافک دفاعی در حد نورالهی وینگر راست خوب ودوتا مهاجم واقعا لازم هست ببخشید طولانی شد

نیکو

#نه_به_شیری
#نه_به_لک
#نه_به_اسدی

علی

تا کی میخان پرسپولیس کبیر رو تضعیف کنند
خدا نگذره ازتون

ایمان

حالا آقای درویش بیا جواب ما هواداران رو بده

ارتش سرخ

خودمونوگول نزنیم.جلوی تیمای محکم به مشکل میخوریم.ولی چراوحدت حنانوف ازاول نبودحتی توحمله هم پرجنب وجوش وموثر بودهمینطورشریفی ونعمتی بجای شیری آقایی وفرجی.تیم نیازبه تقویت جدی داره ولی درویش عین خیالشم نیست.ماهوادارانبایدکوتاه بیایم#استیضاح_سجادی

Alid66

آقا بازی رو واگذار کردیم ولی وقت غصه خوردن نیستم لیگ در پیش داریم باید اونجا حتما قهرمان شدیم این بازی بازم ضعف تیم تو دفاع راست مشخص کرد هر طور شده الان که اسپانسر گرفتیم پول بیرو رو بدیم و با رامین قرارداد ببندم پرسپولیس تیم دیگه ی دستی میشه خواهشاً فقط سراغ بازیکنانی بی کیفیت خارجی نریم که به اندازه کافی خودمون بازیکن بی کیفیت داریم(با پول و سابقه ای که ما داریم خارجی فقط امثال جونیور،اوساگونا و بودیمیر نصیبمون میشه)امروز بیرون بودن امید با این همه غایب عجیب بود وقتی اومد تو تیم دوباره راه افتاد
فقط از یحیی هم ی خواهش دیگه اگه رامین گرفتیم خواهشاً دست از بازی دادن به بازیکنایی مث شیری،پاکدل،شجاعی بردار به خدا حیفه پرسپولیس همین امروز با تیم نیم بندش هم از فولاد بهتر بود اونا فقط ی کرنر زدن

مهدی

با شیری همیشه ده نفره بودیم و هستیم و خواهیم بود، ایشاللا خدا تو دلش بندازه یه جوری به دل هوادارا رحم کنه بزاره بره از درسپولیس

دختر سرخ

قهرمان نشدیم!
با دستور فدراسیون آبی و وزارت اولین جام از کفمون رفت! از چی بگم از کرونایی هامون بگم از مصدومامون بگم از موقعیت دقیقه نود بگم یا از وقت کشی تیم حریف… هضم این باخت برای هممون سنگینه ولی چه کنیم بازی تموم شد و قهرمانی از کفمون رفت. فقط میتونم بگم حمایت تا قهرمانی ششم

amir

حمایت وقتی جواب میده که عملی باشه و اعتراض توش باشه نه وقتی بازیکن از وسط زمین تک به تک میشه و گیج میزنه یا اسدی و شجاعی و شیری که تیم رو ۸ نفره میکنن یا مربی ای که میترسه از شریفی و عمری و مهدی خانی استفاده کنه.

ناصرپرسپولیسی

ما نقل وانتقالات اول فصل هم خوب کار نکردیم
ازبین این همه بازیکن بی کیفت فقط وحدت خوب بود

عدنان

شیری و اسدی و آقایی همین الان برن تو لیست فروش اصلا در حد پرسپولیس نیستند خواهش میکنم اگه شده رایگان اینها از پرسپولیس کنار گذاشته بشن. شیری که الکی اخراج شد اسدی که خودش رو با پوگبا اشتباه گرفته آقایی توپ لو میده داره می خنده

ناصرپرسپولیسی

چرا از اول نذاشتی ترکیب دقیقه ۶۰ رو
۱۰ نفره فولاد رو تو قوطی کردیم

ای خدا چی بود ترکیب اولیه
اسدی شجاعی پاکدل شیری
ای خدا، اینارو بندازین بیرون

فقط پرسپولیس

مهدی شیری بدرد تدارکات پرسپولیسم‌نمیخوره.. واقعا متاسفم برا این بازی مزخرفتون.. نیمه اول فقط زدن زیر توپ.. از تیم محلاتم ضعیف‌تر

حامد

فقط تظاهرات علیه وزیر ورزش جواب میده

کاظم

اسدی چرا تو ترکیبه

مرتضی

اول فصل که قرار بود آبشک بیاد پرسپولیس خیلی ها انتقاد داشتند.. حالا تفاوت اون و اسدی رو فهمیدید؟

KING PISHRO

محمد شریفی محمد عمری صفروف تنها تعویضامون میتونند باشند

پرسپولیسی

با این ترکیب ۲ بر صفر بازنده هست پرسپولیس ، ترکیبی که شیری و شجاعی و فرجی باشن هیچ امیدی نیست آخه لامصب از ابراهیمی از شریفی از مهدی خانی از نعمتی چرا استفاده نمی کنید در این شرایطی که بازیکنا‌ اصلی محروم و مصدوم و مبتلا به کرونا شدنه

amir

انشالله که ببریم ولی بعید میدونم و احتمالش خیلی کمه. تیم نیاز به تقویت داره و اینا هم عرضه تقویت تیم رو ندارن چون از بالا دستور رسیده. خیلی جالبه گرشاسبی رو از مدیر عاملی پرسپولیس برداشتن گفتن بازنشسته هستش رفت فولاد رو احیا کرد. بی شرفای بی خانواده

amir

با این بازیکنا این فصل هیچی نمیشیم. باید عالیشاه و شریفی و مهدی خانی رو به جای شجاعی، اسدی و پاکدل وارد زمین کنه بین دو نیمه. عملا با پاکدل و اسدی و شجاعی داشتیم ۸ نفره بازی میکردیم.

soheil

سعید اقایی نمیتونه یه توپ استپ کنه آخه چیه این علی نعمتی و بزار دفاع چپ رضااسدی عالی بود عالیشاه اول نیمه باید بیاد تو بازی جا ترابی خیلی خالیه

Reza

واقعا سعید اقایی بد بود قبول دارم
ترکیب مشکل داشت چرا شیری باید بازی کنه…جای سواله نه پس نه شوت نه سانت اینارو بلد نیست
اسدی نتونست کاری کنه میل همیشه
شیری.اسدی.یعید اقایی که دوسش دارم اما اگه نبودن شاید نتیجه بازی عوض میشد.
از مهدی عبدی خرده نمیگیرم باید وقت بهش بدیم تجربه کسب کنه.مهدی طارمی هم اولش اینجوری بود اگه یادتون باشه

میلاد

با ترکیب پروژه تضعیف تکمیله
احتمال زیاد ببازیم

پرسپولیس

چرا آنقدر بی ثباتید؟؟؟؟!!!!

پرسپولیس

آخه چرا دم دمی مزاجید

مگه با سیستم ۴۲۳۱ جواب نگرفتید

آخه چرا تغییر سیستم دادید
بازم بازی مهم کند زدید با این سیستمتون

پرسپولیسی

آقای سرمربی برا یه بار هم شده به ابراهیمی قد بلند اطمینان کن آخه این فرجی و شیری و شجاعی چی دارن

درودی

ای بابا، بعد از پهلوان ترابی هم مشکوک به کرناست، عجب شانسی

شهناز ۶آتیشه

درود و وقتتون به خیر ‌خوشی ،به امید برد ارتش سرخ آریا و کسب اولین جام و شکست فولادی که مثل سپاهان و تیم حکومتی دغدغه مالی ندارند و تا تونستند خرج میلیارد کردند ،ترکیب خوبه به امید گلزنی شجاعی و عبدی

amir

خدا بخیر کنه امشب رو. بدون ۵ بازیکن اصلی: ترابی، نعمتی، عالیشاه، پهلوان و سرلک

ناصرپرسپولیسی

وااااای
از الان بگم با اسدی و شجایی و شیری و پاکدل فاتحه مون خونده است،
کی بازیسازی کنه اسدی
کی نفوذ کنه دریبل بزنه از گوشه شجاعی
کی گل بزنه پاکدل
خدا خودش به دادمون برسه

امید رحیمی

امیدوارم جدا از هر نتیجه ای تیم مون برای نیم فصل دوم تقویت شه ! خرید مدافع راست، هافبک بازیساز و مهاجم نوک که ترجیحا دوست دارم سرعتی و تکنیکی باشه تا سرزن چرا که ما باید توپ رو بیاریم رو زمین و فوتبال بازی کنیم نه بکش زیرش! البته با جا افتادن ترابی تو خط حمله اگه عیسی هم برگرده به نظرم یه وینگر چپ تند و تیزو تکنیکی از آمریکای جنوبی در کنار یه بازیساز تکنیکی از همون منطقه میتونه تیم مونو تو فاز هجومی حسابی تقویت کنه …

سعدی

پس ترابی کجاست

امید رحیمی

مشکوک به کروناس از ترکیب خارج شده …

قاسم

ترابی کجاس