پرسپولیس نیوز : محمد انصاری مدافع راست پرسپولیس که در ابتدا به عنوان بازیکن تستی در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کرده بود حالا تبدیل یکی از تاثیرگذارترین شاگردان برانکو شده است.

 محمد انصاری مدافع راست پرسپولیس که در ابتدا به عنوان بازیکن تستی در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کرده بود حالا تبدیل یکی از تاثیرگذارترین شاگردان برانکو شده است.

او در گفتگوی خودمانی حرف‌های جالبی را به زبان آورده که می‌تواند نکات جالبی از زندگی بازیکن بی‌حاشیه سرخپوشان را نشان دهد.

مدافع 24 ساله پرسپولیس به شغل معلمی علاقه ویژه‌ای دارد چرا که معتقد است می‌تواند روی بچه‌هایی که فطرت پاکی دارند تاثیرگذار باشد.

محمد انصاری از آن دست بازیکنان صاف و صادق است که البته دوست نداشت بیان کند اما «نماز » او را به آرامش می‌رساند. آخرین فیلمی که مدافع پرسپولیس دیده، محمد رسول‌الله بوده است و بهترین هدیه‌ای که در این سال‌ها دریافت کرده، سفر حج بود که در خاطرش مانده است.

یکی از اخلاق‌های منحصر به فرد انصاری که او را از سایر بازیکنان متمایز می‌کند این است که اصلا دوست ندارد مشهور باشد و از اینکه هنوز اکثر مردم او را به چهره نمی‌شناسند ابراز رضایت می‌کند.

از همسر و مادر و پدرش به عنوان نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش یاد می‌کند و معتقد است تفاهم خوبی بین او و همسرش وجود دارد.

انصاری در پایان آرزو می‌کند که پرسپولیس قهرمان لیگ شود تا دل خانواده مرحوم نوروزی شاد شود. مدافع با اخلاق سرخ‌ها نشان داد اهل کری خواندن نیست و امیدوار است استقلال بعد از آن‌ها رتبه دوم لیگ را کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)