سرمربی تیم راه آهن و سامان گوران با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش اوج ؛ سامان گوران هنرپیشه ای که در برنامه خنده بازار و چند جشن ادای علی دایی را در آورده بود، امروز با حضور در تمرین تیم راه آهن با دایی آشتی کرد.

دایی پیش از این بارها در صحبتهایش از گوران انتقاد کرده و همچنین از این هنرپیشه شکایت کرده بود اما امروز با هماهنگی هایی که بهمن دهقان (وکیل دایی) به عمل آورد دایی با گوران آشتی کرد. وی در روزهای آینده شکایتش را هم از گوران پس می گیرد.

نکته جالب این آشتی کنان این بود که دایی با خنده خطاب به گوران گفت: "دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی." با این شرایط به نظر می رسد گوران دیگر ادای سرمربی تیم راه آهن را درنیاورد و به گزینه های دیگر فکر کند.

گوران: قرار شد با هماهنگی حرکات دایی را تقلید کنم/ آرزویم موفقیت استقلال و تراکتور در آسیا است

سامان گوران در این باره اظهار داشت: مراسم باشکوهی بود. اگرچه آقای دایی اولش با من برخورد خوبی نداشت اما رفته رفته رفتارش عوش شد و آخرش همدیگر را در آغوش کشیدیم و همه چیز تمام شد.

وی ادامه داد: دایی از این ناراحت نبود که چرا من نحوه حرکاتش را به طنز می کشم، او از این موضوع دلخور بود که برخی چیزها را از حد گذرانده ام. قرار بر این شد از این پس هم این کار را انجام دهم اما با هماهنگی آقای دهقان و یا خود علی دایی! البته در حال حاضر درگیر چند فیلم سینمایی و سریال هستم و فرصت آن را ندارم که کار طنز بکنم.

بازیگر طنز سینما و تلویزیون همچنین گفت: دایی به من یک پیشنهاد جالب داد و از من خواست به تیم راه آهن بپیوندم و با این تیم تمرین کنم. می خواهم این پیشنهاد دایی را قبول کنم.

وی افزود: برای تیم های استقلال و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این دو تیم که خیلی آنها و طرفدارانشان را دوست دارم بتوانند به مراحل بالاتر برسند.

گوران در خاتمه درباره هواداران تراکتورسازی گفت: آنها واقعا پرشور هستند. دوست صمیمی ام در تراکتورسازی سیدصالحی است و  برای این تیم هم آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)