مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت که دل دو بازیکن این تیم با آنها نبوده و به همین دلیل با جدایی‌شان موافقت کرده است.

کارون یعقوبی درباره جدایی سالارزاده و کلاه‌کج گفت: وقتی دل سالارزاده و کلاه‌کج با تیم نبود و درخواست رضایتنامه کردند به چه دلیل باید با جدایی آنها مخالفت می‌کردیم؟ سالارزاده با اینکه 20 درصد از قراردادش را گرفته گفت می‌خواهد جدا شود و کلاه‌کج هم خودش درخواست رضایتنامه کرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به جای خالی زیادی که دارید نمی‌خواهید بازیکن جذب کنید، اظهار داشت: تا نیم‌فصل قصد جذب بازیکنی را نداریم ضمن اینکه هنوز حنطه لیستی به ما نداده است. فکر می‌کنم بیشتر در پست‌های مدافع و هافبک بازیساز نیاز به جذب بازیکن داریم.

یعقوبی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم استقلال اهواز برای دیدار روز شنبه آینده (30 آبان) با پرسپولیس در تهران گفت: پس از آنکه هفته گذشته به طور میانگین 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت و مشکلات بازیکنان غیربومی هم تا حدودی حل شد، تیم به آرامش نسبی خوبی رسیده و تمرینات منظمی را انجام می‌دهد که باعث شده انگیزه و روحیه بازیکنان ما بالا برود. کادرفنی تمرین تیم را روز جمعه تعطیل کرده و تمرینات از روز شنبه پیگیری می‌شود. پیش از بازی با پرسپولیس یک دیدار تدارکاتی در اهواز خواهیم داشت که هنوز حریف مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تاکید کرد: همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است. درست است که در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رویم اما با شرایطی که در جدول داریم یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد و برای سه امتیاز پا به میدان می‌گذاریم. مطمئن باشید مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دفاعی بازی نخواهیم کرد و اگر بخواهیم برای تساوی مقابل پرسپولیس پا به میدان بگذاریم، می‌بازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)