عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: سه میلیارد دیگر به بدهی‌های کارگزار استقلال اضافه شد و به ۳۶ میلیارد رسید.

صادق درودگر در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده که در سه هفته پایانی لیگ نباید تماشاگر حضور داشته باشد، اظهار داشت: هر چه بود مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی ما نبود. بهتر است در این مورد سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات توضیح بدهد.

وی در مورد اینکه شما عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هستید و الان سینماها و مکان‌های عمومی دیگر همه رفت و آمد می‌کنند و از نظر شما علت این کار چه می‌تواند باشد، گفت: موضوعی مطرح است که بر اساس آن مکاتبه‌ای با سازمان لیگ شده است. این گزارش ها هم دو هفته یک بار به هیات رئیسه داده می‌شود و من تا الان در اتوماسیون دریافت نکرده‌ام.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت قرارداد باشگاه استقلال عنوان کرد:‌ یک بازی دیگریعنی ۳ میلیارد دیگر به بدهی‌های باشگاه استقلال نه بلکه کارگزار این باشگاه اضافه شد. به هر حال سازمان لیگ باید پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشد. من گزارش کارشناسی خودم را در حیطه وظایفم انجام دادم و بقیه مسائل در اختیار هیأت رئیسه و مسئول حقوقی سازمان لیگ است. مسؤول حقوقی لیگ هم مأموریت دارد این کار را انجام دهد.

وی در مورد اینکه بدهی استقلال و پرسپولیس تا الان چقدر است گفت:‌ بدهی استقلال تا این لحظه ۳۶ میلیارد است، اما باشگاه پرسپولیس تسویه کرده است.

درودگر در مورد کمک ۱۰ میلیارد فدراسیون به باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. من از وزارت ورزش شنیدم یک پولی به فدراسیون وارد شده و آنها به پرسپولیس داده‌اند. من از جزئیات آن بی‌اطلاع هستم اما اگر قرار است کمکی به باشگاه‌ها صورت بگیرد باید به همه آنها شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)