تمرینات کرانچار تکراری بود

مرجع خبری پرسپولیس: عادل کلاه‌کج، هافبک جنوبی پرسپولیس که در چند بازی اخیر تیمش بیشتر روی نیمکت می‌نشست، حضور دایی در این تیم را اتفاقی مثبت ارزیابی می‌کند.


کلاه‌کج با اشاره به این موضوع گفت: حضور دایی در پرسپولیس نظم و شخصیت خاصی به تیم ما داده و معتقدم که انگیزه او می‌تواند پرسپولیس را به اوج برساند. از روزی که دایی سرمربی شده است انگیزه و روحیه بازیکنان هم بالاتر رفته و همه رقابت می‌کنند تا در ترکیب اصلی جای بگیرند که این موضوع در نهایت به نفع پرسپولیس خواهد شد.


کلاه‌کج در پاسخ به این سئوال که آیا از رفتن کرانچار خوشحالی، تاکید کرد: باید صادقانه حرف بزنم. بله، خوشحالم و البته این خوشحالی به خاطر اخراج زلاتکو نیست. او مرا نیمکت‌نشین کرده بود و من مشکلی بابت این موضوع نداشتم ولی کرانچار هیچ‌وقت حاضر نشد دلایل نیمکت‌نشینی‌ام را بگوید و همین موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت من شد. کرانچار مدام به من می‌گفت که تو فوتبالیست بسیار خوبی است و همه خواسته های من را در زمین پیاده می‌کنی ولی روز بازی نیمکت‌نشینم می‌کرد و رفتار او برایم قابل هضم نبود.

 

وی به تفاوت‌های فنی و انتقادی علی دایی و کرانچار سرمربی سابق تیمش اشاره کرد و افزود: 

کارکردن با کرانچار خیلی راحت بود چون تمرینات این مربی چندان تنوعی نداشت و ما در طول هفته یک جور تمرین می‌کردیم در حالی که الان علی دایی هر روز با یک متد و شیوه جدید تیم را تمرین می‌دهد و بچه‌ها بسیار باانگیزه و با جدیت در تمرین شرکت می‌کنند. اگر بخواهیم دایی و کرانچار را مقایسه کنیم باید بگویم تفاوت آنها به لحاظ رفتاری و فنی صد به یک است. الان دیگر بازیکن خودش را از پیش فیکس شده نمی‌داند و با اینکه 24 ساعت به بازی با ذوب‌آهن مانده کسی نمی‌داند فیکس هست یا نه.

 

هافبک پرسپولیس در پایان حرف‌هایش در مورد بازی فردا مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: به نظر من بازی سختی است چرا‌که ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باثبات و با تکنیک لیگ‌برتر است. من فکر میکنم پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و باید این مسابقه را ببریم تا نشان دهیم که با علی دایی مدعی هستیم. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که ما را در این مسابقه تنها نگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)