مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت : درخواست هواداران تبریزی از علی دایی هم منطقی است هم غیر منطقی .


جواد ششگلانی  درباره توهین به علی دایی در بازی مقابل فولادگستر تبریز در فینال جام حذفی گفت :این اتفاق دو بخش دارد كه البته با این كار هواداران موافق نیستم ؛ یكی اینكه تماشاگران تبریزی از علی دایی توقع داشتند به خاطر آذری بودن كاری كند پرسپولیس به نماینده تبریز ببازد كه این موضوع در فوتبال حرفه ای محلی از اعراب ندارد و داشتن این توقع در فوتبال حرفه ای منطق نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی افزود : اینكه هواداران از دایی انتظار داشتند بعد از به ثمر رساندن گل زیاد خوشحالی نكند منطقی است چون وی متعلق به این خطه از ایران است و این همه خوشحالی پس از رسیدن به گل، تماشاگران را تحریك كرد و منجر به اتفاقات پیش آمده شد .

 

ششگلانی گفت : به هر صورت فوتبال همین است و نمی توان از كسی توقع داشت تیمش را بازنده كند .

وی درباره حمله به دایی در فینال جام حذفی گفت : در اتفاق افتادن این موضوع تردید دارم و در حال بررسی این هستم كه آیا این مسئله رخ داده است یا خیر ؛ چون در منطقه ای كه این اتفاقات افتاده است هیچ تماشاگری حق حضور نداشت و به همین دلیل كسی نمی توانست در آنجا به دایی حمله كند .

ششگلانی گفت : در كنار اتوبوس پرسپولیس 7 تا 8 نفر برای گرفتن امضاء و عكس یادگاری حاضر شدند كه اگر این اتفاق برای دایی رخ داده باشد می توانست به راحتی ضارب را دستگیر كند . البته این موضوع را پیگیری خواهم كرد و نتایج را اعلام می كنم.

وی تصریح كرد : اصلاً بحث چاقو و یا چاقو كشی در این مسئله مطرح نبوده است و اگر هم این اتفاق رخ داده باشد با یك سوزن و یا میخ به دایی حمله شده است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)