مرجع خبری پرسپولیس : سکانس چهارم : میثم بائو به عنوان اولین خرید در فصل جدید نقل و انتقالات به استقلال پیوست.

 

 

سکانس سوم : امیر قلعه نویی سرمربی استقلال شد.

 

 

 

سکانس دوم : میثم بائو بازیکن شهرداری تبریز (91/2/8) : این آقا 13 هفته در شهرداری مربیگری کرد و فقط 7 امتیاز گرفت. هر کس نان دلش را می خورد.من اگر می خواستم به تراکتور سازی بروم همان اول فصل که من را می خواستند به این تیم می رفتم. امیر قلعه نویی سه سال است که دنبال من است.بازیکنی که تیم های دیگر دنبالش هستند نیازی به این ندارد که خودش را سه اخطاره کند.این آقا اگر مربی بود این دو تیم را به دسته اول نمی فرستاد.حالا ما باز هم شانس داریم و باید تلاش کنیم تا شهرداری را در لیگ برتر نگه داریم.(خبرآنلاین)

 

 

سکانس اول : علی اصغر مدیر روستا سرمربی مستعفی شهرداری تبریز (91/2/6) :  به یکی از بازیکنانی که مشکوک هستم، همین میثم بائو است، خودم مهاجم بوده ام و به خوبی از نحوه بازی بازیکنانی که در خط حمله بازی می کنند اطلاع دارم. مگر می شود مهاجمی چندین فرصت را در 6 قدمی دروازه به بیرون بزند. به خصوص میثم بائو که بیشترین پول را در تیم می گرفت و باید بیشتر از همه زحمت می کشید. او همان بازیکنی است که خودش را دو اخطاره کرد تا مقابل تیمی که برای فصل بعد به او قول داده بود بازی نکند با وجود همه این اتفاقات می توانید خیلی چیزها را پیش بینی کنید.(خبرآنلاین)

 

 

 

تیتراژ ابتدایی : لطفا سناریوی فوق را از پایین به بالا بخوانید! نتیجه گیری ندارد و پایان بندی به عهده مخاطب است، چون نویسنده دنبال دردسر نیست!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)