مرجع خبري پرسپوليس : معاونت پزشکی باشگاه استقلال از دوری سه هفته‌ای میداودی از میادین خبر داد اما تاکید کرد رباط پای این بازیکن سالم است.


دکتر امین نوروزی درباره مصدومیت میلاد میداودی در بازی دوستانه روز گذشته با نفت تهران عنوان کرد: پس از اینکه میداودی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد بلافاصله با انتقال وی به مرکز MRI دکتر رادمهر، از پای او MRI گرفتیم.


ضربه وارده به میداودی بسیار شدید و حتی مچ پای این بازیکن را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود.


وی ادامه داد: پس از بررسی MRI مشخص شد رباط صلیبی میداودی سالم است و مشکلی ندارد و تنها به مینیسک خارجی‌اش فشار آمده است. زانوی پای میلاد التهاب و نیاز به فیزیوتراپی دارد. در نظر داریم از زانوی او تصویربرداری دیگری انجام دهیم تا میزان آسیب‌دیدگی ‌وارده به مینیسک این بازیکن مشخص شود.


معاونت پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه میداودی به 3 هفته فیزیوتراپی نیاز دارد و بدین ترتیب تا آن زمان قادر به بازی نخواهد بود.


نوروزی درباره آخرین شرایط مجتبی جباری اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی جباری و تمایل وی برای عمل تحت نظر دکتر کیهانی، مقدمات کار فراهم شده و این بازیکن فردا در تهران عمل خواهد شد. میزان دوری جباری پس از عمل فردا مشخص می‌شود.


به گزارش مرجع خبري پرسپوليس دیدار پرسپولیس و استقلال سوم شهریور برگزار می‌شود و بدین ترتیب میداودی و جباري این بازی را از دست خواهند داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)