مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی پیش از بازی با قطر با 15 بازیکن آغاز شد.

ویروس سرماخوردگی باعث غیبت چند ملی پوش شد تا تیم ایران با ۱۵ بازیکن تمرین کند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز در حالی آغاز شد که فقط 15 بازیکن در تمرین حضور دارند.

خسرو والی‌زاده مدیر رسانه تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: سایر بازیکنانی که امروز غایب هستند مبتلا به ویروس سرماخوردگی شدند و اکنون تحت درمان هستند و برای جلوگیری از انتشار این ویروس در تمرین حضور ندارند.

مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، پژمان نوری، مازیار زارع، علی کریمی، احسان حاج صفی، غلامرضا رضایی، سیدجلال حسینی، کریم انصاری‌فرد، مهرداد پولادی، محسن فروزان، هادی عقیلی، قاسم دهنوی، اشکان دژاگه و شهاب گردان 15 بازیکنی هستند که مشغول تمرین هستند.

 

حسین ماهینی،جواد نكونام،آندرانیك تیموریان،پژمان منتظری،خسرو حیدری و محمد ابراهیمی به دلیل سرما خوردگی در تمرینات امروز حضور نداشتند.

 

مجتبی جباری به دلیل مصدومیت از اردو مرخص شده و امید نظری هم همراه تیم ملی نیست.

 

 

به خواسته کی‌روش فقط ۱۰ دقیقه اول تمرین تیم ملی تا بازی با قطر برای تماشاگران و خبرنگاران آزاد شد.

 

اين در حالي است كه تمرين تيم ملي فوتبال ايران براي انجام دومين ديدار در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني عصر امروز در كمپ تيم‌هاي ملي آغاز شده و نخستين جلسه تمرين اين تيم با استقبال خبرنگاران و عكاسان روبه‌رو شده است.

 

بر اساس تصميم كارلوس كي‌روش از فردا تمرين‌هاي تيم ملي تا زمان برگزاري ديدار برابر قطر صبح‌ها برگزار خواهد شد و تنها 15 دقيقه آغازين آن بر روي خبرنگاران و عكاسان باز خواهد بود.

 

محمد رضا خلعتبری بازیكن تیم الوصل امارات كه باید تیم خود را دردیدار نهایی جام حذفی باشگاه های امارات همراهی كند، از غایبان تمرین امروز بود.

 

یازیكنان تیم ملی پیش از آغاز تمرینات امروز برای دقایقی به خوش و بش با یكدیگر پرداخته و در خصوص بازی با تیم ملی ازبكستان صحبت كردند.

 

دراین بین مهرداد پولادی و علی كریمی به نظر می رسید درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین فعالیت این باشگاه درفصل نقل و انتقالات صحبت می كردند.

 

هادی عقیلی كه به دلیل مصدومیت دیدار با ازبكستان را از دست داده بود، پس از سپری كردن دوران نقاهت همراه با دیگر بازیكنان به تمرین پرداخت.

 

در تمرین امروز بازیكنان ابتدا برای دقایقی به دور زمین با همراهی امید نمازی دستیار كی روش دویدند و سپس بدنساز تیم ملی تمرینات كششی را برای انان تجویز كرد. آنگاه بازیكنان به صورت 2 به 2 به كار با توپ پرداختند.هنگام این تمرینات كارلوس كیروش سرمربی تیم ملی ایران مشغول چیدن موانع در تمامی قسمت های زمین بود.

 

با پیوستن كیروش به جمع اعضای كادر فنی اردونشینان با برتن كردن كاورهای سبز و نارنجی رنگ به 2 گروه تقسیم شده و پاسكاری های كوتاه و سریع را در دستور كار خود داشتند.

 

در اواسط تمرین علی كریمی پس از اینكه از ناحیه مچ پای راست خود احساس ناراحتی كرد،‌ از پزشك تیم خواست پایش را بانداژ كند كه پس از انجام این بانداژ بدون مشكل به كارخود ادامه داد.

 

این درحالی بود كه اشكان دژاگه پس از اینكه همراه سایر بازیكنان خود را گرم كرد به دستور كادر فنی از انجام كارهای گروهی معاف و به صورت انفرادی زیر نظر مك مت درموت به آماده سازی خود پرداخت.

 

دروازه بانان تیم ملی نیز زیر نظر دن گاسپار تمرینات شادابی را برگزار كردند كه كی روش نیز دربرخی مواقع تمرین آنان را زیر نظر گرفت و نكات لازم را به آنان و مربی دروازه بانان یادآور می شد.

 

در اواخر تمرین بازیكنان به 2 گروه تقسیم شده و تمرینات تاكتیكی مختلفی را انجام دادند كه ‘كی روش به دقت این تمرینات را زیر داشت و بارها با قطع كردن تمرین نكات فنی لازم را به بازیكنان گوشزد كرد.

 

با تصمیم كادر فنی تمرین امروز كه 90 دقیقه به طول انجامید، بیشتر برای برطرف شدن خستگی سفر و بازی با ازبكستان انجام شد و از فردا با اضافه شدن غایبان تمرینات سنگین آغاز می شود.

 

این تمرین با انجام بازی فوتبال در یك چهارم زمین به پایان رسید.

 

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز 23 خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)