مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده شاید بیشتر از هر کس دیگری حال امروز ناصر حجازی را درک می کند. بیمارستان کسری دیروز با حضور عابدزاده خاطره روزهای پر تنش بیماری دروازه بان افسانه ای پرسپولیس و دعای خیر مردمی را به یاد می آورد که موجب بهبودی وی شد.

 

بیمارستان کسری با حضور ناصر حجازی دارد روزهای پر استرس میزبانی اش را از احمد عابدزاده به یاد می آورد . روزهایی که احمدرضا به یکباره به کما رفت و جمعیتی هزاران نفری دست به دعا اطراف بیمارستان را پر کرده بودند. کسری امروز با حضور حجازی همان شرایط را دوباره تجربه می کند و تیم معالج گلر افسانه ای تیم ملی امید دارند تا به امید دعاهای میلیون ها ایرانی ، بدن ناصر حجازی بتواند بیماری را مغلوب کند و او با سلامت بیمارستان را ترک کند و خاطراتی نوستالژیک از حضورش در بیمارستان ثبت شود.

احمدرضا که به ملاقات حجازی رفته بود گفت: « بدون شک او می تواند بیماری اش را هرچقدر هم که خطرناک باشد تحمل کند. ناصرخان استاد مهار مشکلات است. او همیشه عادت داشته مشکلات را مغلوب اراده اش کند و این بار هم بدون شک از این سد می گذرد. البته همیشه در این شرایط آنچه به کمک مان می آید لطف مردم است که با دعاهای شان ما را شرمنده می کنند. خودم قدرت معجزه دعاهای مردم را دیدم و می دانم که این مردم عزیز حجازی را هم تنها نمی گذارند.»

احمدرضا که همراه با حجازی بهترین گلر تاریخ ایران است در ادامه گفت:« ناراحتم از آدم هایی که هرچه دلشان می خواهد ، به دیگران می گویند. آنهایی که در این دو سال هرچه از دهان شان در آمد به حجازی گفتند حالا حتما راه می‌افتند و می آیند تا عزیزش کنند اما واقعا می توانند برای کارهای شان خودشان را ببخشند؟ متاسفانه تا وقتی کسی مریض می شود عزیزش می کنند و و تا وقتی سلامت هستی تمام توان شان را می گذارند که به زمینت بکوبند. من خیلی خوب این شرایط را به یاد دارم. البته بسیاری از بزرگواران همیشه به ما  لطف دارند اما هستند عده ای که در چنین شرایطی لازم است به آنچه پیش از این انجام داده اند ، فکر کنند و خود را اصلاح کنند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)