مرجع خبری پرسپولیس : پس از شكست مقابل استقلال اهواز كه خيلى ها معتقد بودند سرخ هاى تهرانى استحقاق آن را نداشتند، پيروزى مقابل پاس همدان در تهران نيرو و انگيزه ويژه اى را به سرخپوشان تزريق كرده تا در ادامه كار خود در ليگ برتر، اميدوارانه گام بردارند و بتوانند حالا كه تا پله سوم جدول خود را بالاكشيده اند، باز هم به صعود ادامه دهند تا بالاخره در طول فصل طعم شيرين و دلپذير صدرنشين شدن را نيز احساس كنند. شاگردان كرانچار اگرچه در اين ديدار فوق العاده ظاهر نشدند اما يك گل نيز براى كسب هر۳ امتياز اين بازى براى سرخپوشان كفايت كرد تا پاس را دست خالى روانه همدان كنند. محمد منصورى هافبك جوان و در عين حال باتجربه سرخپوشان كه از نيم فصل دوم تا به امروز توانسته بدشانسى ها و پشت خط ماندن هايش را جبران كند، پيروزى مقابل پاس همدان را عامل بزرگ و مهمى براى موفقيت و تداوم روند پيروزى سرخ ها مى داند. مرد شماره ۱۶ پرسپوليس پس از اين بازى و ثبت يك پيروزى ديگر در كارنامه سرخپوشان درخصوص اين بازى و شرايط حاكم بر آن صحبت هاى جالبى داشت كه مى توانيد آن را در قالب مصاحبه ذيل بخوانيد:

• بعد از شكست در اهواز كسب اين پيروزى شيرين بود. با اين مسأله موافقى؟
– صددرصد. با وجود اينكه زمان زيادى از آن بازى گذشته اما هنوز هم معتقدم ما در آن بازى مستحق باخت نبوديم و روى حادثه گل خورديم. براى اثبات اين مسأله همقسم شده بوديم آن نتيجه را با كسب پيروزى مقابل پاس جبران كنيم كه خدا را شكر به اين هدفمان هم رسيديم. به نظر من اين پيروزى از نان شب هم برايمان واجب تر بود.

• از روند و جريان بازى، كمى برايمان صحبت مى كنى؟
– بازى خوبى بود و هم ما و هم پاس براى كسب ۳ امتياز به ميدان آمده بوديم. هرچند بازى يك گل بيشتر نداشت اما خدا را شكر برد با ما بود و اين يك گل هم پيروزى ما را تضمين كرد. پاس هم با وجود شرايط ويژه اى كه در جدول داشت بازى مردانه اى را مقابل ما به نمايش گذاشت و تيم خوب و جنگنده و در عين حال جوانى را روانه اين ديدار كرده بود. در مجموع كسب هر ۳ امتياز هدف اصلى ما در اين ديدار بود كه خوشبختانه به آن هم رسيديم.

• به نظرت اين مسأله قابل قبول است كه اگر سوشا مكانى دروازه بان پاس دچار آن اشتباه نمى شد ،كار براى پرسپوليس گره مى خورد؟
– ما به جز آن صحنه خطرات و موقعيت هاى ديگرى را نيز روى دروازه حريف ايجاد كرديم و اينكه بگوييم پرسپوليس فقط همان فرصت را داشت اشتباه است. ضمن اينكه حتى اگر دروازه بان پاس آن طور دچار اشتباه نمى شد، بازهم برد براى ما بود. اگر در آن صحنه به هر دليلى موفق به گلزنى نمى شديم مطمئناً در صحنه هاى بعدى و خطرات ديگرى كه روى دروازه حريف ايجاد مى كرديم به طور قطع به گل مى رسيديم.

• اما بايد قبول كرد كه پرسپوليس در اين بازى زيبا بازى نكرد.
– شايد ارائه بازى زيبا در شرايط فعلى براى پرسپوليس در درجه دوم اهميت باشد. الان شرايط و وضعيت همه تيم ها در جدول به گونه اى است كه فقط به دنبال كسب حداكثر امتيازات هستند. شما مطمئن باشيد در ۹۰ درصد بازى ها تيمى برنده ميدان مى شود كه بازى زيبايى را به نمايش بگذارد، مسأله اى كه براى ما هم وجود دارد.

• همه اين صحبت ها قبول اما براى پرسپوليس يا هر تيم ديگرى به ثمر رساندن يك گل نمى تواند براى پيروزى حاشيه امنيت خوبى باشد.
– صددرصد با اين مسأله موافقم. ما در نيمه دوم هم چند موقعيت خوب گلزنى داشتيم كه يكى از اصلى ترين آنها ضربه اى بود كه محسن خليلى به تيرك دروازه زد. اگر ما گل دوم را هم مى زديم مطمئناً مى توانستيم تفاضلمان را هم بالا ببريم اما از ،۴ ۵ خطر نسبتاً جدى كه روى دروازه حريف داشتيم فقط يك بار به گل رسيديم. شايد اگر حتى يكى از فرصت هاى بعدى مان به گل تبديل مى شد روند بازى و حركتى آن صددرصد به نفع ما تغيير مى كرد. شايد مهم ترين مسأله اين بود كه ۳ امتياز را بگيريم.

• پرسپوليس حالا اميدوارتر از قبل براى رسيدن به صدر تلاش مى كند. درست است؟
– قطعاً همين طور است. در اين چند بازى اخير با شروع نيم فصل خودتان ديديد روند تيم با تحول مثبت مواجه شد اما اگر بخواهيم منصفانه نگاه كنيم بدشانسى هم خيلى به سراغمان آمد اما ديگر جايى براى اشتباه نداريم و بايد روند رو به رشدمان را ادامه دهيم. با اين شرايط هنوز هم زنگ خطر اصلى ليگ و جنگ صدرنشينى هستيم.

• و چند كلامى از بازى با صبا بگو.
– بازى هاى پرسپوليس – صبا هميشه جذاب و ديدنى است. در شرايطى كه صبا ۲ بازى پياپى را با بردهاى شيرين به پايان رسانده شرايط براى يك بازى زيبا و جذاب آماده است. اميدوارم بتوانيم در قم، پيروزى شيرينى را كسب كنيم و منتظر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)