هم در پرسپولیس فیکس می شوم، هم به تیم ملی برمیگردم

مرجع خبری پرسپولیس : حالا شرايط فرق كرده و عادل براى حضور در تركيب پرسپوليس انگيزه دوچندان و ويژه اى دارد و با روحيه اى بهتر از ۲هفته پيش به حضور در جمع ۱۱ مرد اصلى سرخ ها مى انديشد. او در مصاحبه اى كه با ما داشت حرف هاى جالبى را مطرح كرد كه ماحصل اين گفت وگو خواندنى و جالب است.:


•پرسپوليس با تغيير و تحولاتش را چطور ارزيابى مى كنى؟

– خدا را شكر، اوضاع خوب است و همه تيم  قبراق و سرحال آماده شروع دوباره ليگ هستند. به اعتقاد من تعطيلى اخير ليگ به نفع ما شد و توانستيم از آن شرايط نه چندان مساعد دور شويم. با توجه به حضور دايى تغييرات چه در تيم و چه در نحوه تمرينات كاملاً مشهود است. ما چه در امارات و چه در چند روز اخير در تهران با مربى بزرگ و با شخصيت خوب على دايى برنامه ويژه اى را دنبال مى كنيم و با برنامه منظمى كه در اين مدت داشتيم اميدوار هستيم شروع پرقدرتى در آغاز دوباره ليگ داشته  باشيم.

•پس حضور دايى را سرمنشأ يك تحول مفيد مى دانى؟
– صددرصد. اين تغييروتحول باعث شده تيم، چه از نظر فنى و چه از حيث روحى – روانى تغيير خوب و چشمگيرى داشته باشد. جدا از مسائل فنى، على دايى مديريت فوق العاده اى دارد كه اين مسأله صددرصد به نفع تيم خواهد بود و مى تواند آينده ما را متحول كند.

•قبل از حضور دايى (در زمان كرانچار) نسبت به عدم حضورت در تركيب پرسپوليس ناراحت بودى و اعتراضت به اين مسأله علنى شده بود. حالا اگر اين مسأله در زمان حضور دايى هم تكرار شود تكليف چيست؟
– من اگر اعتراضى داشتم فقط به خاطر نيمكت نشينى نبود. هر سرمربى حق دارد تركيب ايده آل و مورد نظر خود را به ميدان بفرستد. صحبت و دلخورى من بابت اين مسأله بود كه واقعاً نمى دانستم چرا نيمكت نشين بودم. من به گواه شاهدان تمرين و كارشناسان در تمرينات خيلى آماده بودم و از نظر انگيزه اى هم در شرايط فوق العاده اى بودم.

اگر كرانچار مرا نيمكت نشين كرد، بحث اصلى من اين بود كه علت را به من بگويد تا درصدد برطرف كردن آن برآيم اما او هيچ دليل و توجيه قانع كننده اى نداشت و يك دفعه خيلى بى دليل مرا به نيمكت نشينى تنبيه كرد اين مسأله براى من سخت و غيرقابل هضم بود. الان اگر حتى على دايى مرا نيمكت نشين كند آن طور ناراحت نمى شوم چون او مربى  است كه بدون علت كارى نمى كند و علت را مى گويد و بعد هر كسى را نيمكت نشين مى كند. بزرگترين اعتراض من به كادر قبلى اين بود كه مرا بدون علت نيمكت نشين كرد!

 

 

•حالا شرايط خودت چطور است؟
– خوشبختانه از هر نظر آماده ام و با آمدن مربى جديد، اين انگيزه در من و ساير بچه ها به وجود آمده كه براى جلب نظر كادر جديد تلاشمان را دوچندان كنيم. خدا را شكر شرايط روحى بدى كه داشتم از بين رفته و از هر حيث آماده ام كه بنا به صلاحديد كادرفنى جديد به پرسپوليس خدمت كنم.

•ذوب آهن حريف سرسختى براى پرسپوليس است. فكر مى كنى در اين ديدار چه نتيجه اى رقم بخورد؟
– همان طور كه خودتان مى دانيد ذوب آهن يكى از تيم هاى خوب ليگ است و امسال هم از مدعيان بالانشين جدول است . بازيكنان اين تيم چند سالى است در كنار هم بازى مى كنند و از اين نظر هماهنگى خوبى دارند اما شرايط فعلى پرسپوليس به گونه اى است كه نمى توانيم به اين فكر كنيم كه حريف بعدى ما در چه شرايطى است. صدرنشين يا قعرنشين هيچ فرقى براى ما ندارد. ما بايد از تمام توانايى هاى خودمان سود ببريم تا ثابت كنيم بهترين و بزرگترين تيم باشگاهى آسيا هستيم. به هر صورت ما در اين بازى و بقيه بازى هاى باقيمانده مان محكوم به برد هستيم. در بازى رفت هم ما بدشانسى آورديم و روى اشتباه فردى مان شكست خورديم اما حالا كه در زمين خودمان و مقابل هوادارانمان بازى مى كنيم بايد فقط به پيروزى و برد فكر كنيم و از همين جا به هوادارانمان قول مى دهم براى به دست آوردن اين ۳ امتياز سرمان را هم جلوى توپ مى گذاريم.

•حالا يك سؤال ويژه، در گفت وگوهاى اولى كه در بدو ورودت به پرسپوليس با هم داشتيم، گفتى انگيزه و هدف بعدى ات پس از حضور در پرسپوليس رسيدن دوباره به پيراهن تيم ملى است. هنوز هم اين هدف را در سر دارى؟
– صددرصد. باور كنيد وقتى بازى هاى اخير تيم ملى را مى ديدم جاى خالى خودم را كاملاً حس مى كردم و واقعاً از اينكه از تيم ملى دور هستم حسرت مى خورم. فكر مى كنم دليل اصلى دورى ام از تيم ملى كارى بود كه كرانچار با من كرد. اگر او بدون دليل مرا نيمكت نشين نمى كرد، من در چند بازى اخير پرسپوليس بازى مى كردم و به طور قطع افشين قطبى مرا به تيم ملى هم دعوت مى كرد. البته به قطبى حق مى دهم كه مرا دعوت نكرد، چون عملكرد و آمادگى مرا نديد كه بخواهد مرا دعوت كند اما مطمئن باشيد دوباره به تيم ملى برمى گردم و تلاش مى كنم تا چند سال ديگر به طور مداوم در جمع ياران تيم ملى باشم.

•و اين مسأله مستلزم يك رقابت شديد در پرسپوليس است و اينكه بتوانى جايگاه ثابتى كه قبلاً در پرسپوليس داشتى را به دست آورى؟
– در اين مسأله شك نكنيد. من در پرسپوليس با همه رفيق هستم اما در رقابت  هيچ كس را نمى شناسم و آماده هستم با هر كس و با هر اسمى رقابت كنم. من خوب تمرين مى كنم و با توجه به اينكه مى دانم على دايى حق را به حقدار مى  دهد و به اسم و سابقه كارى ندارد. براى او مهم تلاش و عملكرد خوب نفرات است. با اين تفاسير هم جايگاهم را در پرسپوليس پس مى گيرم و هم دوباره به تيم ملى مى رسم.

•و حرف آخر؟
– هرچند به خاطر نيمكت نشينى هاى ناحق از دست كرانچار دلخور بودم اما براى ايشان آرزوى موفقيت مى كنم و اميدوارم در هر تيم جديدى كه قرار است فعاليت كند موفق باشد. ضمن اينكه دعا مى كنم و به اندازه توانم تلاش مى كنم تا پرسپوليس على دايى هم موفق باشد و به هدف خود كه رسيدن به قهرمانى يا حداقل كسب سهميه آسيايى است برسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)