مرجع خبری پرسپولیس : مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در اردوی این تیم مواردی را عنوان کرد.

 

والی زاده در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی در این خصوص گفت: کی روش تاکید کرده تمامی بازیکنان باید تا سحرگاه در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و به همین خاطر امشب اسامی 8 بازیکن دیگر که باید به اردوی تیم ملی ملحق شوند اعلام خواهد شد.

 

 

وی با اعلام اینکه این 8 بازیکن از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستند، افزود: سرمربی تیم ملی به دنبال آن است که این بازیکنان تا پیش از سفر تیم ملی به ترکیه در تیم حضور داشته باشند و پس از آن برای همراهی تیم های باشگاهی خود به اردوی آنها ملحق شوند. این بازیکنان پس از انجام دیدارهای تیمشان در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید به اردوی تیم در ترکیه ملحق شوند.

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن ابراز بی اطلاعی از شرایط بازیکنان ملی پوش تیم پرسپولیس گفت: مشخص نیست که تیم پرسپولیس بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد یا خیر اما تاکید سرمربی تیم ملی بر آن است که تمامی بازیکنان تا فردا در اردوی تیم باشند.

 

والی زاده از بازگشت جواد نکونام به ایران خبر داد و گفت: نکونام در ایران است و به احتمال فراوان از فردا در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

 

وی با اشاره به غیبت جواد نکونام، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری و علیرضا حقیقی در اردوی تیم ملی، گفت: تمرینات تیم ملی تا روز شنبه پیگیری می شود و در همان روز ملی پوشان در یک دیدار درون اردویی که به احتمال فراوان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد به مصاف هم می روند. روز یکشنبه تیم ملی تعطیل خواهد بود تا اینکه روز دوشنبه برای اردوی تدارکاتی عازم ترکیه شود.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار با تیم های ازبکستان و قطر در مرحله چهارم انتخابی مسابقات جام جهانی آماده می کند که در روزهای 14 و 23 خردادماه برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)