مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار با ازبکستان و قطر گفت: برای راهیابی به جام جهانی باید این دو بازی را ببریم.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرین عصر پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی تدارکاتی ترکیه بسر می برد، با حضور 24 بازیکن زیر نظر کارلوس کی روش برگزار شد.

 

 

با اضافه شدن بازیکنان سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان جمع نفرات حاضر در تیم ملی به 24 بازیکن رسید و تمرین عصر پنجشنبه پررونق تر از روزهای پیش انجام شد.

 

در این تمرین ابتدا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در جمع بازیکنان حاضر طی سخنان کوتاهی به 11 بازیکنی که به اردو پیوستند خوشامد و به سیدجلال حسینی به دلیل موفقیت های تیم سپاهان، تبریک ویژه گفت.

 

وی افزود: از امروز کار ما به صورت جدی تر آغاز می شود. ما دو بازی در پیش داریم که مانند دو بازی پایان فصل است و باید برای قهرمانی در هر دو دیدار به پیروزی برسیم و این، هدف ما است. برای راهیابی به جام جهانی باید این دو بازی را ببریم.

 

سپس بازیکنان سه تیم مذکور به تمرینات ریکاوری پرداخته و درپی آن به سونا و استخر رفتند. سایر بازیکنان نیز زیرنظر کی‌روش و دستیارانش تمرینات تاکتیکی را ادامه دادند و کی‌روش با جدیت هرچه تمام‌تر در وسط زمین تمرین را رهبری می کرد. پنجشنبه عصر با وجود اینکه هوای محل تمرین به دلیل وزش باد، سردتر از روزهای گذشته بود اما تمرینات با گرما و نشاط خاصی ازسوی بازیکنان پیگیری شد.

 

تمرین بعدی تیم ملی، ساعت 11 صبح امروز به وقت محلی (12:30 به وقت ایران) انجام می شود. تیم ملی کشورمان تا یازدهم خرداد جاری در اردوی ترکیه خواهد بود و قرار است روز یکشنبه هفتم خرداد یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی آلبانی در ورزشگاه اینولو بشیکتاش برگزار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)