مرجع خبری پرسپولیس : مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از فردا چهارشنبه برای بازی با قطر از سر گرفته خواهد شد.

 

“کارلوس کی‌روش”، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری مقابل ازبکستان تمرینات این تیم را به مدت روز تعطیل کرد تا ملی پوشان فوتبال کشورمان روزهای دوشنبه و سه شنبه را به استراحت بپردازند.

 

 

براساس اعلام کادر فنی تیم ملی بازیکنان این تیم می‌بایست تا پیش از ظهر فردا چهارشنبه در هتل آزادی تهران خود را به مربیان این تیم معرفی کنند.

 

 

 

خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به آغاز تمرینات این تیم از فردا چهارشنبه گفت: هنوز مشخص نیست تمرین تیم ملی روز چهارشنبه در چه ساعتی برگزار می‌شود اما فکر می‌کنم زمان آغاز تمرین از ساعت 17:30 یا 18 باشد.

 

 

وی در خصوص زمان بازگشت اشکان دژآگه به اردوی تیم ملی گفت: قرار است دژآگه تا بامداد فردا چهارشنبه وارد تهران شود و در مراحل آماده سازی تیم شرکت کند.

 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین با اشاره به حضور خلعتبری در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خلیج فارس خاطر نشان کرد: خلعتبری نیز پس از این بازی به تهران خواهد آمد و در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند.

 

دیدار رفت فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خلیج فارس امشب در ورزشگاه المحرق بحرین بین این تیم و الوصل امارات برگزار می‌شود و ظاهرا خلعتبری پس از این بازی به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد.

 

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب هفته سوم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز سه شنبه 23 خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)