مرجع خبری پرسپولیس : این روزها درباره برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی صحبتها و نقل قولهای زیادی مطرح و گمانه زنی‌های زیادی انجام می‌شود، طبق گفته بهروان قرار است به زودي تصمیم درباره برگزاری جام حذفی اعلام شود.


بهروان سرپرست سازمان ليگ در مورد برگزاري و يا عدم برگزاري جام حذفي گفت: این روزها درباره برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی صحبت‌ها و نقل قول‌های زیادی مطرح و گمانه زنی‌های زیادی انجام می‌شود.

 

باید در این باره بگویم سازمان لیگ جمع بندی کامل را انجام داده و نظراتمان را اعلام کرده‌ایم. کی‌روش هم نظراتش را داده و به زودی تصمیم گیری در این باره را اعلام خواهیم کرد.

 

وي درباره دیدار گهر و پرسپولیس گفت: تماشاگران تیم گهر اعمالی انجام دادند که به نظرم باید کمیته انضباطی درباره‌اش به صورت جدی وارد عمل شود و این فقط درباره طرفداران این باشگاه نیست و باید دیگر باشگاهها هم به طرفدارانشان توصیه کنند تا رفتارهای حاشیه‌ای نداشته باشند.ما همه چیز را به کمیته انضباطی به صورت مستند گزارش داده‌ایم و منتظر تصمیم‌گیری هستیم.امیدوارم رای به موقع اعلام شود تا خاصیت اثربخشی داشته باشد. اگر در کرج با اینگونه رفتارها برخورد می‌شد شاید در ورزشگاه آزادی شاهد چنین رفتاری نمی‌بودیم. به همین دلیل بود که کرجی‌ها نپذیرفتند تا میزبان گهر باشند. البته قرار است سازمان لیگ دوباره با ورزشگاه انقلاب کرج و هیات فوتبال این استان مذاکره کند.

 

سرپرست سازمان لیگ در پایان درباره حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران گفت: به خاطر برگزاری اجلاس سران در تهران، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا 14 شهریور به تهران خواهند آمد و بازدیدشان را انجام خواهند داد. تا آن زمان سعی می‌کنیم مدارک را به صورت کاملی آماده کنیم و باشگاهها آماده باشند تا مشکلی پیش نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)