مرجع خبری پرسپولیس : نيكي كريمي بازيگر سرشناس سينما هفته پيش در تمرين تيم فوتبال نفت تهران حضور پيدا كرد و از تمرين اين تيم فيلم تهيه كرد.

 

اين ستاره مشهور سينماي ايران حدود يك ساعت در تمرين تيم تهراني به همراه سه، چهار نفر از همكاران خود حضور داشت و براي پروژه‌اي كه آغاز كرده است به فيلمبرداري پرداخت.

 

نيكي كريمي همكاري مشتركي را با فدراسيون فوتبال آغاز كرده و محمدرضا ملامحمد در اين خصوص توضيح بيشتري مي‌دهد: «موضوع اين است كه قرار است يك مجله تصويري فوتبال با همكاري و تهيه‌كنندگي خانم نيكي كريمي به صورت DVD به سيستم نمايش خانگي راه يابد. اين همكاري از مدت‌ها قبل نهايي شده و قرار است اولين مجموعه آن 15 شهريور به دست مردم برسد. هر دو هفته يكبار هم يك قسمت از اين مجموعه توزيع خواهد شد.»

رييس كميته فرهنگي فدراسيون فوتبال در اين‌باره توضيح بيشتري مي‌دهد: «نگاه عوامل سازنده اين مجموعه به فوتبال سازنده و فرهنگي است و البته اين نيست كه انتقادي نباشد. گفت‌وگو با مربيان مطرح، تيم‌هاي ملي بانوان، مدارس فوتبال، چهره‌هاي جديد، تاريخچه، بررسي تيم‌هاي شهرستاني، كاپيتان‌ها، پيشكسوتان، كانون هواداران باشگاه‌ها و ديگر مواردي كه جذابيت نمايش داشته باشد و با ساختار DVDهاي خانگي جور در بيايد، در اين مجموعه‌ها وجود دارد. گفت‌وگوهايي مهم تحت عنوان «صندلي داغ» با كاپيتان‌ها و مربيان در هر قسمت گنجانده شده كه تاكنون با مهدي مهدوي‌كيا صحبت شده است. قرار است در اين مجموعه زبان هنر با زبان فوتبال مخلوط شود و به هيچ وجه حاشيه‌ساز نيست.»

ملامحمد درباره سوالي مبني بر اينكه نگاه نيكي كريمي به مقوله فوتبال چگونه است و او در جلسات از چه زاويه‌اي به اين مهم، نگاه و درباره آن صحبت مي‌كند؟‌ چنين پاسخ مي‌دهد: «اينكه نگاه نيكي كريمي به فوتبال چگونه است را از خود ايشان بپرسيد اما قرار است يك مصاحبه مطبوعاتي تدارك ديده شود و احتمالا تا قبل از توزيع اولين قسمت مجموعه، اين اتفاق مي‌افتد و خانم كريمي به سوالات خبرنگاران در اين زمينه پاسخ خواهدداد. در هر حال آنچه مسلم است نگاه ايشان مثبت و سازنده است. ما چندين جلسه داشته‌ايم و نگاه او كاملا نسبت به فوتبال حرفه‌اي و كارشناسي است. نگاه هيچكدام از طرفين ابزاري نيست و نه فدراسيون به هنر و نه خانم كريمي به فوتبال چنين نيست.» نيكي كريمي هيچ وقت علاقه خود را به فوتبال پنهان نكرده و او در زمان سرمربيگري افشين قطبي در تيم ملي هميشه براي كارهاي خيريه همراه او در گروه «دل شير» بود. پيشنهاد تهيه اين مجموعه از سوي نيكي كريمي ارايه شده است: «اين پيشنهاد حدود دو، سه ماه پيش از سوي خانم نيكي كريمي مطرح شد و پس از چند جلسه كارشناسي كه در فدراسيون صورت گرفت، تصميم گرفتيم اثري توليد شود كه براي فرهنگ مردم موثر باشد. ما كه دنبال سودجويي نيستيم و بالاخره فوتبال هميشه در رسانه‌ها مطرح است. ما تصميم گرفتيم اگر اتفاقي مي‌افتد، كاري نو باشد كه مردم خلأ آن را در حال حاضر احساس مي‌كنند.»

اواخر دهه شصت و اوايل دهه هفتاد سريالي پربيننده با كارگرداني امرا… احمدجو تحت عنوان «روزي روزگاري» از تلويزيون پخش شد. مجله تصويري كه قرار است با تهيه‌كنندگي نيكي كريمي به خانه‌ها راه يابد هم نام مشابهي با اين سريال قديمي دارد: «روزي روزگاري فوتبال». اين DVDها در مدت زمان 90 دقيقه‌اي توليد خواهد شد و به گفته ملامحمد ممكن است قسمت‌هايي از مجموعه 120 دقيقه‌اي باشد: «احتمال دارد براي داربي‌ها و بازي‌هاي تيم ملي DVDهاي خاصي توليد شود.»
گفتني است قرارداد نيكي كريمي با فدراسيون فوتبال تا پايان فصل 92-91 است و در صورت توافق طرفين و خروجي مثبت، اين قرارداد تمديد خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)