مرجع خبری پرسپولیس : در جلسه هماهنگی دیدار تدارکاتی با اردن مقرر شد ملی‌پوشان ایران پیراهن سفید بپوشند.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و اردن، ظهر روز سه شنبه به وقت محلی در محل فدراسیون فوتبال اردن برگزار و مقرر شد تیم ملی ایران در دیدار فردا (چهارشنبه) با پیراهن سفید به میدان برود.

 

در این جلسه از ایران، امید نمازی، مهدی خراطی و  مدیر رسانه‌ای تیم ملی حضور داشتند اما از تیم ملی اردن کسی شرکت نکرده بود. محمد ابوسماک رییس کمیته مسابقات فدراسیون ضمن عذرخواهی از هیئت ایرانی، توضیح داد که تمامی اعضای فدراسیون و تیم ملی اردن برای تشییع جنازه محمود الجوهری سرمربی سابق تیم ملی این کشور به فرودگاه رفته‌اند زیرا جنازه وی قرار بود امروز به مصر انتقال یابد. وی گفت که من ازسوی تیم اردن در این جلسه هستم. در این جلسه علاوه بر وی تنی چند از مسئولان نظامی و انتظامی اردن هم که امنیت مسابقه را برعهده دارند جهت هماهنگی های لازم حضور داشتند.

 

در این جلسه ابوسماک ضمن خوشامد به تیم ملی ایران، مقررات مسابقه را تشریح کرد و گفت که داور این دیدار “عامر الجنیدی” از کشور امارات است و کمک داوران و داور چهارم از اردن هستند.

 

همچنین مقرر شد دیدار دو تیم ساعت 19 روز چهارشنبه 15 شهریور به وقت محلی (20:30 به وقت ایران) در ورزشگاه ملک عبدالله دوم شهر امان برگزار شود.

 

در این دیدار تیم ملی اردن به عنوان میزبان با لباس قرمز و تیم ایران با لباس سفید به میدان خواهند رفت. همچنین پیش از شروع مسابقه، به احترام درگذشت محمود الجوهری یک دقیقه سکوت اعلام خواهد شد. مسابقه دو تیم پخش تلویزیونی خواهد داشت.

 

درخصوص تعویض‌ها در این مسابقه، به پیشنهاد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که توسط نمازی مطرح شد، مقرر شد هر دو تیم در جریان مسابقه اجازه سه تعویض اما در بین دو نیمه، بطور نامحدود اجازه تعویض داشته باشند که مورد موافقت طرف اردنی نیز قرار گرفت.

 

ضمنا تمرین بعدی تیم ملی ایران ساعت 17 امروز(18:30 به وقت ایران) در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)