بعد از کنار گذاشته شش بازيکن صغر سني از تيم فوتبال نوجوانان ايران، بحث حضور يک 25 ساله در فهرست نهايي اين تيم مطرح شد که علي دوستي مهر اين موضوع را به شدت تکذيب کرد. اين در حالي است که عنوان شده يک سرمربي پيشين رده‌هاي پايه اين مورد حاشيه سازي کرده است

در آستانه جام جهاني نوجوانان در امارات، مسايل حاشيه‌اي که بعد از کنار گذاشته شدن شش بازيکن تيم کشورمان به وجود آمده بود پاياني ندارد. بعد از اينکه کادر فني تيم ايران اين بازيکنان را به دليل داشتن سني بيشتر از مقررات بازي‌ها کنار گذاشتند اين بار بحث يک بازيکن 25 ساله در فهرست نهايي اين تيم مطرح شده که کادر فني تيم نوجوانان آن را تکذيب کرده است.

رضا جعفري بازيکن فصل گذشته تيم گسترش فولاد تبريز چهره تازه‌اي است که روي وي زوم شده و 25 ساله بودن وي نيز با استناد به مدارکش در سايت فدراسيون فوتبال عنوان شده است. بر اساس اطلاعاتي که در سايت رسمي فدراسيون فوتبال وجود دارد در پروفايل شخصي اين بازيکن آمده که وي متولد ششم فروردين ماه 1367 است که بر 25 سالگي جعفري تاکيد دارد. اما پرسش اينجاست که آيا او همان بازيکن حاضر در اردوي تيم فوتبال نوجوانان است؟

عبدالرزاق ميراب، سرپرست تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در اين باره به مهر گفت: رضا جعفري فصل گذشته بازيکن تيم ما بود و خوب هم بازي مي‌کرد. او حدود 25 سال سن دارد ولي فصل قبل با بدشانسي مواجه شد و رباط صليبي پاره کرد که همان باعث شد ماهها از فوتبال دور بماند.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا اين بازيکن فصل قبل هم به اردوي تيم نوجوانان ايران دعوت شده بود، گفت: دقيقا خاطرم نيست ولي به سن و سالش که نمي‌خورد به تيم ملي نوجوانان دعوت شود چونکه 25 سال داشت. بعد از اينکه او تمريناتش را شروع کرد به ليگ يک رفت و اکنون هم براي تيم ميناب هرمزگان بازي مي‌کند.

اما علي دوستي مهر، سرمربي تيم نوجوانان ايران که به نظر مي‌رسد اين روزها از اتفاقات پيرامون تيم کشورمان فشار زيادي را تحمل مي‌کند اين موضوع را کاملا تکذيب مي‌کند. وي در اين باره به مهر توضيح داد: نمي‌دانم چرا اين موضوعات را مطرح کرده اند. رضا جعفري بازيکن تيم مقاومت کرج است و با آن بازيکني که 25 ساله است فرق مي‌کند. ما براي اعزام تيم سخت گيري هاي زيادي کرده ايم و حتي بازيکناني که به نزديکي معيارهاي فيفا رسيده بودند را هم با خود نبرديم.

در حالي که سرمربي تيم فوتبال نوجوانان به صراحت تاکيد مي کند که اين بازيکن با بازيکن مد نظر برخي فرق دارد اما به نظر مي رسد عده اي به دنبال ايجاد حاشيه براي تيم فوتبال نوجوانان ايران هستند تا در آستانه مسابقات جام جهاني بر مشکلات اين تيم بيفزايند. در اين مورد گفته مي شود پاي يکي از سرمربيان سابق که در رده هاي پايه فعاليت مي کرده در ميان است که ظاهرا سعي دارد براي تيم نوجوانان مشکل تراشي کند.

سرمربي و کادر فني تيم فوتبال نوجوانان که اين موضوع را متوجه شده اند قصد داشتند قبل از شروع مسابقات عليه وي موضع گيري کنند اما به دليل اينکه مسابقات جام جهاني در پيش بود همه چيز را به بعد از برگزاري اين مسابقات موکول کرده اند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)