مرجع خبری پرسپولیس : شبکه سه سیما بازی های هفته اول تیم های پرسپولیس و استقلال را در جدول پخش برنامه هایش قرار داد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ شبکه سه سیما با وجود اختلاف عمیق مسئولان بلندپایه صدا و سیما و فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر دوازدهم، بازی های هفته نخست پرسپولیس و استقلال را در جدول پخش برنامه هایش قرار داد.

 

این در حالیست که رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از لغو قرارداد پخش تلویزیونی مسابقات با صدا و سیما خبر دهد.

 

این البته نخستین بار نیست که صدا و سیما بر سر خرید حق پخش مسابقات فوتبال دچار مشکل می شود. اخیرا” هم پخش تلویزیونی جدال تیم های ملی ایران و قطر در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل حاشیه ساز شده بود.

 

البته این بار کفاشیان، با قاطعیت بیشتری پیگیر افزایش حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر است و حتی با یک شرکت ویدئویی برای این کار قرارداد همکاری منعقد کرده است.

 

گزارش خبرنگار ما حاکیست، فدراسیون فوتبال به صدا و سیما پیشنهاد 150 میلیاردی برای پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر داده است و یا ادامه قرارداد با شرایط قبلی البته با اهدای منابع حاصل از تبلیغات تلویزیونی به فدراسیون فوتبال.

 

این در حالیست که روز گذشته، پورمحمدی بلندترین مسئول حوزه ورزش صدا و سیما گفته بود حق پخش خرید لیگ برتر از جام جهانی سنگین تر نیست و مسئولان صدا و سیما با فدراسیون فوتبال به توافق خواهند رسید.

 

حالا شبکه سه از ساعت 20:45 دقیقه پنجشنبه شب ، بازی تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را در جدول پخش قرار داده و ظاهرا این بار هم طرفین طی روزهای آینده برای پخش تلویزیونی بازی ها به توافق خواهند رسید و همه جنجال ها در روزهای اخیر هم نوعی بازی تبلیغاتی برای دو طرف محسوب می شود!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)