تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در مصاف با وولسفبورگ در حضور 90 دقیقه ای دنیل داوری سنگربان ملی پوش ایرانی خود به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال باشگاه های آلمان (بوندسلیگا)، عصر امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد.

در یکی از این بازی ها، تیم اینتراخت برانشوایگ در حالی که دنیل داوری دروازه بان ملی پوش ایرانی خود را 90 دقیقه در ترکیب داشت با نتیجه یک بر یک مقابل وولسفبورگ به تساوی رسید.

گل های این بازی را لوئیز گوستاوو در دقیقه 36 برای وولسفبورگ و کریم بلارابی در دقیقه 44 برای برانشوایگ به ثمر رساندند.

تیم برانشوایگ با این تساوی 18 امتیازی شد و همچنان قعرنشین جدول رده بندی بوندسلیگای آلمان باقی ماند. تیم وولسفبورگ نیز 40 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

در مهم ترین دیدار عصر امروز (شنبه) نیز تیم رده دومی بروسیادورتموند با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود مونشن گلادباخ شد تا تیم بایرن مونیخ با 68 امتیاز در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا دست نیافتنی تر شود.

نتایج پنج دیدار همزمان عصر امروز (شنبه) به قرار زیر است:

بروسیادورتموند یک – مونشن گلادباخ 2

وردربرمن یک – اشتوتگارت یک

هافن هایم 2 – ماینتس 4

برانشوایگ یک – وولفسبورگ یک

هرتابرلین صفر – هانوفر 3

در آخرین بازی امشب (شنبه) نیز شاگردان پپ گواردیولا در تیم بایرن مونیخ از ساعت 21 در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ پذیرای تیم بایرلورکوزن هستند.

هفته بیست و پنجم بوندسلیگای آلمان جمعه شب با برتری 2 بر یک تیم شالکه 04 مقابل میزبان خود آگزبورگ آغاز شده بود.

دو دیدار باقی مانده این هفته نیز فردا (یکشنبه) برگزار می شود که برنامه آن به قرار زیر است:

هامبورگ – نورنبرگ، ساعت 18

فرانکفورت – فرایبورگ، ساعت 20

در جدول رده بندی رقابت های فوتبال بوندسلیگای آلمان، تیم بایرن مونیخ با 68 امتیاز صدرنشین است و تیم های بروسیا دورتموند و شالکه 04 به ترتیب با 48 و 47 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)