سانتر و پنالتی گرفتن استراتژی اصلی

مرجع خبری پرسپولیس : سرخابی های پایتخت فردا برای هفتاد و پنجمین بار به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به فاصله کم مسابقات بعید است استقلالی ها دست به تغییرات پرشماری در ترکیب آشنای خود بزنند.

امیر قلعه نوعی در نظر داشت برای دربی، سیستم و نوع چیدمان استقلال را تغییر دهد، اما این اتفاق رخ نمی دهد و برای استقلال تغییر سیستم را در آستانه دربی منتفی اعلام کرد.

 

استقلال در 5 مسابقه فصل جاری چهار گل به ثمر رسانده و استراتژی  آنها برای رسیدن به گل برابر پرسپولیس پنالتی گرفتن و ارسال از جناحین خواهد بود.

به عبارتی روش تخصصی استقلال نقطه قوت پرسپولیس  است و استقلالی ها در صورتی که بخواهند به نتیجه بهتری برسند باید روش خود را عوض کنند و رو به بازی از عمق خط دفاعی بیاورند.

امیر قلعه نوعی، پیش از این اعلام کرد قصد ندارد با سیستم 2-4-4 تیمش را برای مصاف با پرسپولیس آماده کند، اما این اتفاق در حالی رخ داده است که قلعه نوعی زمان کافی برای تغییر سیستم و اجرای آن در تمرینات تیمی نداشت. آنها همچنین خسرو حیدری و میلاد میداوودی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

وی قصد دارد از مهدی رحمتی در درون دروازه و حنیف عمران زاده و منتظری در خط دفاعی به همراه امیر حسین صادقی و حمودی استفاده کند.

در خط میانی، حضور جواد نکونام، فابیو جانواریو و فریدون زندی قطعی است، این در حالی است که پیش از این صحبت از حضور ساموئل درترکیب اصلی بود که احتمال این اتفاق نیز کم است اما همچنان وجود دارد.

هاشم بیگ زاده نیز در سمت چپ به عنوان هافبک آبی ها را همراهی می کند و حضور سیاوش اکبرپور و آرش برهانی نیز در خط حمله قطعی است. این در حالی است که آبی ها روی امین منوچهری به عنوان یار جایگزین حساب باز خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)