تیم فوتبال سپاهان در خانه السد قطر در دقایق پایانی شکست تلخی را پذیرا شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان ایران عصر امروز از ساعت 19 میهمان السد قطر بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود السد خاتمه یافت.

گل اول السد را خلفان ابراهیم در دقیقه 17 وارد دروازه رحمان احمدی کرد. اما در دقیقه 78 مهدی شریفی با ضربه‌ای زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در حالی که سپاهان چند دقیقه بیشتر تا کسب بک تساوی ارزشمند در قطر فاصله نداشت، بلهاج در دقیقه 88 با ضربه‌ای مهار نشدنی دروازه رحمان احمدی را گشود و در دقیقه 2+90 هم رودریگو تاباتا اختلاف را به عدد 2 رساند تا السد این مسابقه خانگی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان برساند.

در این دیدار رائول گونزالس به علت مصدومیت بازی را از روی سکوها و در کنار فرزندش تماشا می‌کند.
 

همچنین اولین دیدار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان با یک گل به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

در این بازی که بیش از 40 هزار هوادار تراکتورسازی از نزدیک شاهد این بازی بودند 2 تیم در نیمه اول که بازی تا حدی به سود تراکتورسازی بود بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما بازی با حملات تراکتورسازی در جریان بود که علی کریمی در دقیقه 59 به دلیل انجام خطا و گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا به تیمش شوک وارد کند.
 الاتحاد که با 10 نفره شدن تبریزی‌ها جلو کشیده بود اما نتوانست راه به جایی ببرد و تراکتورسازی در دقیقه 82 با گل کریم انصاری‌فرد به برتری رسید تا تیم عربستانی دست خالی به جده باز گردد.

 

در دومین دیدار از گروه C لیگ قهرمانان آسیا که تراکتورسازی تبریز در این گروه قرار دارد، تیم فوتبال العین امارات در ورزشگاه خانگی خود میزبان لخویا قطر بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود العین به پایان رسید.

بدین ترتیب و پس از پایان بازی‌های روز نخست تیم فوتبال العین با 3 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی در رده نخست جدول جای گرفت، تراکتورسازی نیز با 3 امتیاز دوم است و لخویا و الاتحاد بدون امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)