پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی‌ اعتقاد دارم و به هواداران هم توصیه می‌کنم که برای موفقیت از مجموعه تیم حمایت کنند.

محمود خوردبین روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد تساوی سرخپوشان برابر هوادار و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید. مصاحبه ای که خبرنگار خبرگزاری دولت تمام تلاشش را میکند پرسپولیس به حاشیه برود اما اسطوره پرسپولیس اجازه نمی دهد.

بازی با هوادار چطور بود؟

بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و به نظرم حق تیم در این دیدار برتری بود اما متاسفانه نتوانست به برد برسد.

اما قبول کنید از پرسپولیس توقع نمی‌رود که مقابل یک تیم تازه لیگ برتری شده در خانه متوقف شود.

درست است اما هوادار، من را غافلگیر کرد. آنها واقعا تیم خوبی بودند که هم خوب دفاع می کردند هم در ضد حملات و ضربات ایستگاهی خوب کار می کردند. هوادار به نظر من از تیم‌های آینده دار لیگ است.

 پرسپولیس از شرایط ایده‌آل به دور است؟

خب تعداد زیادی از بازیکنان از تیم جدا شدند و نفرات جدید هم نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. این طبیعی است و به طور حتم این هماهنگی به زودی شکل خواهد گرفت.

مهاجمان پرسپولیس هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و گل‌های تیم در بازی اخیر هم توسط مدافعان به ثمر رسید.

به نظرم مشکل بازیکنان روحی و روانی است. کادر فنی باید با مهاجمان صحبت کند چرا که این مهاجمان هستند که باید زحمت سایر نفرات را به بار بنشانند. ۲ مهاجم پرسپولیس از بهترین‌های ایران هستند.

 شما بودید مهاجمی مانند عبدی را نیمکت نشین می‌کردید؟

از دید من اینگونه نیست که بخواهم مهاجمی را به مهاجم دیگر ترجیح دهم. به نظرم عبدی و آل کثیر ترکیبی از تجربه جوانی بوده و این دو مکمل یکدیگر هستند. مشکل بازی کردن یا نکردن این مهاجمان نیست. مشکل اصلی همانطور که گفتم روحی و روانی است.

به عقیده خیلی از هواداران این پرسپولیس دیگر تیمی نیست که بشود به عنوان قهرمان روی آن حساب کرد! آیا از دید شما اینگونه است؟(سوال عجیبی که عقیده هوادادان نیست و پاسخ هوشمندانه محموخان)

به عنوان پیشکسوت و کسی که سال‌های سال کنار تیم بودم، به  هواداران توصیه می‌کنم صبور باشند. به یحیی گل‌محمدی و کادر فنی اعتماد کامل دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)