رئیس شورای شهر تهران گفت: استقلال و پرسپولیس از باشگاه‌های مهم کشور هستند و باید حمایت قاطعی از آنها شود.

مهدی چمران در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی منتخب سرخابی ها و منتخب ۹۸ اظهار داشت: این یک بازی خاص بود، هم پیشکسوتان و قهرمانان حضور داشتند و هم گرامیداشت سردار سلیمانی بود. طبیعتا حضور در این مراسم یک ارزش است و من هم دوست داشتم در خدمت ورزشکاران عزیز باشم و یاد سردار دلها را زنده نگهداریم و امیدوارم آن دنیا هم شفیع ما باشد.

وی در مورد اینکه آیا فوتبال را دنبال می‌کند و اینکه استقلال و پرسپولیس مشکل دارند، گفت: هر موقعی که برسم، مشاهده می‌کنم. این دو تیم هم مشکلاتی دارند. هم از نظر باشگاهی و هم از نظر برنامه هایی که الان برایشان پیش آمده است، امیدوارم حل شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد واگذای مالکیت ورزشگاه‌های کاظمی و امام رضا به این دو باشگاه گفت: ورزشگاه‌ها در اختیارشان است، اما تحت مالکیت شان نیست. این دو از باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید به طور کلی باید از آنها حمایت قاطع شود.

چمران در مورد اینکه چه زمانی مالکیت این دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس می‌خورد، گفت: این کار شدنی نیست و نمی تواند واگذار کند، چون اموال شهرداری مثل اموال دولتی است و اگر قرار است چیزی را واگذار کند، باید در شورا تصویب کندن و بفروشند و برنامه خاصی خواهد داشت. اما اگر بخواند استفاده کنند این عملی است و الان هم عملیاتی است ولی چون اموال عمومی است واگذار کردنش شرایط سخت و پیچیده ای دارد.

وی در پاسخ به اینکه مانند اکثر شهرها شورای شهر تهران بودجه ای برای حمایت از پرسپولیس، استقلال، هوادار و پیکان اختصاصی می دهد گفت: دعا کنیم شهرداری بودجه داشته باشد چون مانند دولت بودجه هایش پیشخور شده است، اگر بودجه داشته باشد انشاءالله این هم انجام می شود.

چمران درباره برنامه شورا برای رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه پس از کرونا گفت: همیشه برنامه بوده است و اتوبوس ها در خدمت تماشاگران بوده و البته آسیب هایی دیده اند و در ادامه هم وجود خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)