مهاجم سابق سرخپوشان گفت: یحیی در طول چند ماه گذشته بارها درباره شرایط وخیم باشگاه هشدار داد و برای جلوگیری از ناراحتی هوادادان و به حاشیه رفتن تیم با همه مشکلات جنگید اما در نهایت صبر یحیی هم تمام شد و استعفا داد و درواقع از نجابت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس سواستفاده کردند.

بهنام طاهرزاده در واکنش به حواشی اخیر پرسپولیس و استعفای گل‌محمدی اظهار داشت: باید از وزیر ورزش بابت وضعیت فعلی پرسپولیس تشکر کنیم! سجادی از همان روز اول گفته بود که وضعیت پرسپولیس چندان اهمیتی ندارد و بعد از ۵ قهرمانی متوالی، نوبت تیم دیگری است که قهرمان شود! به هرحال باید به شکلی برنامه‌ریزی کنند که مانع موفقیت دوباره پرسپولیس شوند و یک تیم دیگر بتواند قهرمان شود.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی پرسپولیس برنامه‌ریزی شده است، وزارت کسانی را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب می‌کند که توان درآمدزایی ندارند و دست‌شان جلوی وزارت ورزش دراز است. پرسپولیس به مدیرانی نیاز دارد که بتوانند درآمدزایی کرده و به باشگاه پول تزریق کنند. وقتی ذوالفقارنسب بعد از ۳ روز از ریاست هیئت مدیره پرسپولیس استعفا می‌دهد، باید فهمید که وضعیت باشگاه تا چه اندازه اسفناک است.

هافبک سابق سرخپوشان با اشاره به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس ماه‌هاست که اسیر مشکلات مالی شده و بازیکنان حق دارند مطالبات‌شان را بخواهند. به هر حال غیرت و تعصب تا جایی جوابگوست و متاسفانه مدیران پرسپولیس در چند ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های اشتباه شورش را درآورده‌اند. اگر وزارت ورزش نمی‌تواند این باشگاه را مدیریت کند، چرا پرسپولیس را واگذار نمی‌کند؟بسته شدن پنجره فعلی ناشی از سومدیریت‌های قبلی است و وزارت ورزش با انتصاب مدیران اشتباه باعث شده تا پرسپولیس میلیون‌ها دلار بدهکاری مالی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس بیشتر از ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید در این شرایط اسفناک باشد. آقای سجادی شما منتخب مردم هستید باید جوابگوی وضعیت اسفناک پرهوادارترین تیم ایران باشید، چرا به خواسته‌های مردم اعتنایی ندارید؟شما فقط به یکسری افراد خاص خدمت می‌کنید نه مردم.

طاهرزاده متذکر شد: درویش خیال کرده پرسپولیس هم مثل باشگاه سایپا است، در حالی که شرایط پرسپولیس با باشگاه‌هایی مثل سایپا تفاوت زیادی دارد و مدیریت تیم باید بتواند درآمدزایی داشته باشد. درویش اگر واقعاً پرسپولیسی است باید بتواند مشکلات را حل کند. پرسپولیس در طول ۵ سال گذشته با سخت‌ترین شرایط ۵ سال قهرمان ایران شده و ۲ بار به فینال آسیا رسیده است و همه این افتخارات ماحصل کار کادرفنی و بازیکنان نجیب پرسپولیس است که با وجود همه مشکلات برای سربلندی این باشگاه تلاش کردند. یحیی در طول چند ماه گذشته بارها درباره شرایط وخیم باشگاه هشدار داد و به خاطر آنکه تیم به حاشیه نرود و هواداران ناراحت نشوند، با همه مشکلات جنگید اما در نهایت صبر یحیی هم تمام شد و استعفا داد و درواقع از نجابت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس سواستفاده کردند و کار را به جایی رساندند که نمی‌توان از آن حرفی زد. شما از هواداران پرسپولیس سواستفاده کردید، تیم را که با سومدیریت‌تان از لیگ قهرمانان حذف کردید و بعد از ماه‌ها انتظار مدیرانی را بر سر کار گذاشتید که نمی‌توانند مشکلات را حل کنند. چرا از امثال دادکان، طاهری و غیره در مدیریت پرسپولیس استفاده نمی‌کنید؟

وی در ادامه انتقاداتش افزود: پرسپولیس بودجه‌ای ندارد و تنها از طریق اسپانسرها اداره می‌شود. پرسپولیس چه تفاوتی با باشگاه‌هایی مثل سپاهان و مس رفسنجان و فولاد دارد؟ چرا تیم‌های صنعتی بودجه دارند اما پرسپولیس که دولتی است نباید بودجه داشته باشد؟ پرسپولیس چوب چه چیز را می‌خورد؟ تعداد هوادارانش؟ اگر نمی‌توانید پرسپولیس را اداره کنید،باشگاه را به اهلش بسپارید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)