پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعا حاشیه‌های نیمکت فولاد برای بازیکنان و کادر باتجربه تیم پرسپولیس نمی‌تواند در دیداری که نکونام می‌خواهد به پنالتی کشیده شود اثرگذار باشد.

در آستانه برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و فولاد، شاگردان یحیی گل محمدی باید برای سومین بار طی چهار ماه اخیر با حریف خوزستانی شان مسابقه بدهند. جواد منافی در گفت و گو با خبرورزشی، درباره مصاف تیم های فولاد و پرسپولیس همچنین حاشیه های مربوط به مسائل فنی و خارج از مستطیل سبز احتمالی این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط پرسپولیس برای بازی در سوپرجام را چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس در این مدت وضعیتی آشفته داشت. هم به لحاظ مدیریتی و هم دریچه نقل و انتقالات؛ مشکلات دیگری هم مانند استعفای سرمربی تیم مزید بر علت شد اما با همه مشکلات، تیم خوب نتیجه گرفته و امیدوار شدیم که در نیم فصل دوم با این که کار سختی در پیش است ولی نتایج خوبی را از تیم محبوب مان ببینیم.

نگرانی بابت نیم‌فصل دوم ندارید؟

قطعاً بابت تجهیز تیم نگران هستیم. الان تیم‌های فولاد، سپاهان، استقلال و دیگر رقبای اصلی بازیکن جذب کرده اند و پرسپولیس فقط یک دروازه بان گرفته! ما نیاز داریم تا به ویژه در خط حمله یک بازیکن تمام کننده  به خدمت بگیریم. مهدی‌عبدی جوان است و به تنهایی نمی تواند بار خط حمله پرسپولیس را به دوش بکشد. از طرفی حضور محمود خوردبین که جزو پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس است را به عنوان مشاور در جمع مدیران باشگاه به فال نیک می‌گیریم.

بازی سوپرجام را چطور پیش بینی می کنید؟

قطعاً بازی آسانی نیست. با اینکه ما بازی‌های اخیرمان مقابل فولاد را با برد پشت سر گذاشتیم اما این تیم با جذب چند بازیکن خوب، قطعاً خودش را تقویت کرده ولی شرایط پرسپولیس هم خوب است.

شیوه بازی فولاد می تواند روی عملکرد تیم پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد؟

نکونام ثابت کرده پیرو سبک کی روشی و دفاعی است. او می‌خواهد تیمش اول گل نخورد و چشم به ضد حملات داشته باشد. البته این تاکتیک فولاد در بازی‌های قبلی مقابل پرسپولیس جواب نداده و شاید نکونام بخواهد در این بازی با روشی دیگر مثل فشردگی لایه های میانی اش پرسپولیس را آزار دهد.

کدام تیم بیشتر به پنالتی در این بازی فکر می‌کند؟

قطعاً فولاد سعی می کند لایه‌های دفاعی اش را ببندد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد. بازی مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس حتماً این تفکر را به کادر فنی فولاد دیکته می کند. آنها دوست ندارند در وقت‌های قانونی بازنده باشند. به نظرم هر تیمی در ۲۰ دقیقه اول گل بزند شانس بردش بیشتر میشود.

درباره حاشیه های نیمکت فولاد که معمولاً در دیدارهای این تیم خبرساز می‌شود صحبت می‌کنید؟

حتم دارم با توجه به کادر فنی و بازیکنان با تجربه‌ای که پرسپولیس دارد فریب این مسائل را بخورند. معمولاً چنین تیم‌هایی می‌خواهند با این سر و صداها روی داور و بازیکنان حریف تاثیر منفی بگذارند ولی این حربه برای پرسپولیس شناخته شده و تاثیری برای این تیم نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)