پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در تمام دوران فوتبال خودم ناسزا نشنیدم و همیشه تشویق می‌شدم اما الان به جای فرد دیگری به صفحه من حمله کردند و به جای فرد دیگری ناسزا شنیدم.

مهدی شیری پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس، پس از این دیدار به خاطر تشابه اسمی با بازیکن فعلی پرسپولیس استوری منتشر کرد و اعلام کرد با او نسبتی ندارد. شیری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره این تشابه اسمی و سایر موضوعات مرتبط با باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

پس از این بازی ظاهرا هواداران به صفحه شخصی شما در اینستاگرام هم حمله کردند. ماجرا چه بود؟

بله. هر زمان «مهدی شیری» عملکرد خوبی نداشت این اتفاق برای من رخ می‌داد اما این بار خیلی زیاد بود که به آن واکنش نشان دادم و اتفاق جالبی نبود.

از این اتفاق ناراحت هستید؟

طبیعی است. من در دوران فوتبال خودم فحش نخوردم اما الان این اتفاق رخ داده و خوشایند هم نیست.

این تشابه اسمی ظاهرا به ضرر شما و سابقه فوتبالی‌تان بوده؛ درست است؟

اینگونه نیست که به ضرر من باشد چرا که من دوران فوتبال خودم را داشتم و برای تیم محبوبم بازی کردم و او هم فوتبال خودش را دارد.

در مجموع بازی با فولاد را چطور دیدید؟

شکست پرسپولیس در این بازی قابل پیش بینی بود زیرا تیم پیش از این دیدار با مشکلات زیادی مواجه شد. از طرفی فولاد هم خیلی برای این دیدار تدارک دیده بود و توانست از تمام نفرات جدیدی که جذب کرده بود، استفاده کند و در نهایت هم این بازی را برد. آنها تمام هدفشان را روی این جام گذاشته بودند که به آن هم رسیدند.

به نظر پرسپولیس با این شکست وارد بحران شد. اینطور نیست؟

فکر نمی‌کنم. بازیکنان باید این بازی را فراموش کرده و از الان دیگر برای شروع مقتدرانه در نیم فصل دوم استارت بزنند. چه خوب چه بد، دیگر بازی تمام شده و نباید این دیدار روی مسابقات دیگر تاثیر بگذارد. ما بازی با نساجی را پیش رو داریم و منتظر شروع مقتدرانه تیم در نیم فصل دوم هستیم.

 آیا تیم می‌تواند موفقیت‌های سال‌های اخیر را تکرار کند؟

بله. نام پرسپولیس هنوز هم برای رقبا ترسناک است. تنها تیمی که شاید برای قهرمانی رقابت داشته باشد، استقلال است اما باز هم فکر نمی کنم تیمی مانند پرسپولیس بتواند موفق عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)