پبشکسوت پرسپولیس گفت: موفقیت‌ها برای تیم فوتبال پرسپولیس تکرار خواهد شد.

حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضورش در تمرین تیم پرسپولیس اظهار داشت: فرصتی دست داد تا در تمرین حضور پیدا کنم و از نزدیک از شرایط فعلی تیم مطلع شوم. دیدن بچه ها با روحیه خوب و بالا و همین طور کادر فنی که مصمم به کسب موفقیت برای پرسپولیس است، خوشحالم کرد و باعث شد نسبت به تیم و آینده اش در پایان این فصل امیدواری های بیشتری را داشته باشم.

وی افزود: ملاقات با بازیکنانی که با عزم جدی تمرین می کنند و مربیانی که یک لحظه از تلاش برای موفقیت پرسپولیس غافل نیستند، باعث خوشحالی ام شد. در کنار این عوامل با حضور مدیرانی که سعی در کمک به حل مشکلات باشگاه و تیم را دارند هم امیدواری ها را بیشتر از قبل کرد. به اعتقادم مجموعه این عوامل می تواند آینده موفقی را رقم زده و پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: زمان حضورم در تمرین جای هواداران واقعا خالی بود تا از نزدیک شاهد شرایط خوب تیم باشند و مثل من امیدشان به این تیم بیشتر شود.

کلانی که تا چندی پیش نسبت به عملکرد مدیری باشگاه انتقادات شدیدی را در رسانه‌ها داشت، در این خصوص به برنا گفت: من تعریف و تمجید مدیران جدید را از کادر فنی و عوامل تیم شنیدم و به من گفتند که درویش و همکاران شان در باشگاه برای موفقیت و حل مشکلات تلاش شبانه روزی دارند، این مسئله باعث خرسندی و خوشحالی من شد. پیش از این و اوایل حضور این عزیزان در پرسپولیس بنده نسبت به عملکرد و موفقیت شان ناامید بودم اما الان نظرم عوض شده است. به هر حال عدم شناخت و آگاهی از عوامل ناامیدی است و از آن جایی که من آدمی نیستم که در قبال کمی و کاستی ها سکوت کنم و اگر مشکلی باشد حتما بر زبان می آورم، انتقاداتی را به مدیریت جدید داشتم اما حالا شرایط را متفاوت می بینیم و با اطلاعاتی که کسب کردم باید بگویم سعی و تلاش مدیران برای حل مشکلات را نمی توان نادیده گرفت. خواسته ما بزرگی و قدرت باشگاه است و هر کسی برای خدمت به پرسپولیس قدمی بردارد و کاری انجام دهد، عزیز است و از زحماتش قدردانی می کنیم.

اسطوره پرسپولیس آینده را از آن تیم دانست و تاکید کرد: با انگیزه و توانی که در تک تک افراد آن از سرمربی و کادر فنی گرفته تا بازیکنان و زحمتکشان کادر پزشکی و تدارکات دیدم، پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه می دهد. نوسان و افتی که پیش از این برای تیم وجود داشت، طبیعی بود و حل شدنی است و با ادامه حمایت پیشکسوتان و هواداران، موفقیت ها برای پرسپولیس تکرار خواهد شد.

کلانی با استقبال از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه امثال رضاییان است و او نیز پس از وقفه ای کوتاه به خانه خودش بازگشته و مطمئن هستم که می تواند مهره موثر و خوبی برای پرسپولیس باشد. همه این بچه ها با هدف کمک به پرسپولیس و خوشحال کردن هواداران دور هم جمع شده اند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

وی در خاتمه گفت: خودم را هوادار این تیم و باشگاه می دانم و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت این مجموعه انجام می دهم. در پرسپولیس از پتانسیل مهمی چون حمایت هواداران و پیشکسوتان برخوردار هستیم و هواداران این نسل پرسپولیس فرزندان کسانی هستند که ۴۰-۵۰ سال قبل هوادار پرسپولیس بوده اند و این عشق سینه به سینه به آنها رسیده است. حمایت هواداران و پیشکسوتان برگ برنده ای است که می تواند با وجود هر مشکلی پرسپولیس را به آینده امیدوار نگه دارد. از همه این هواداران و پیشکسوتان می خواهم همچنان به حمایت های خود در قبال پرسپولیس ادامه دهند تا به امید پروردگار بهترین اتفاق ها برای این باشگاه بزرگ و پرافتخار رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)