پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد با عزمی همه جانبه می‌توان به ثبت ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر امیدوار بود.

لیث نوبری، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حذف پرسپولیس از جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی فرصت خوب و ایده آلی بود تا پرسپولیس در این فصل به جام برسد اما متاسفانه در بازی برابر آلومینیوم بچه ها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و تیم در این دیدار شکست خورد. نمایش اخیر هنوز برای من قابل هضم نیست و نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که پرسپولیس در تهران این نتیجه را به دست آورد.

وی افزود: این شکست برای همه پرسپولیسی ها تلخ و ناراحت کننده بود اما باید به دنبال جبران این ناکامی در لیگ برتر باشیم، جایی که هنوز شانس زیادی برای قهرمانی داریم و می توانیم جبران مافات کرده و در پایان فصل ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادامه کار تیم گل‌محمدی در لیگ برتر تاکید کرد: پرسپولیس توان و شرایط جبران را دارد. عوامل زیادی از جمله داوری ها، پنجره نقل و انتقالات، عدم ثبات مدیریتی و همین طور حواشی و سنگ اندازی هایی که برای پرسپولیس ایجاد شد، دست به دست هم داد تا صدر را از دست بدهیم. این در حالی است که حذف تلخ از آسیا شوک بدی را به پرسپولیس که در سال های اخیر دو بار تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود را وارد کرد.

نوبری در مورد آینده این تیم در ادامه لیگ به برنا گفت: من بر این باور هستم پرسپولیس می تواند در بازی های باقی مانده، فاصله امتیازی ایجاد شده را جبران کرده و صدر را از استقلال بگیرد. در این مسیر علاوه بر تلاش ویژه کادر فنی و بازیکنان و عوامل باشگاه، نباید از نقش حمایتی هواداران و پیشکسوتان غافل بود. هواداران و پیشکسوتان با حمایت می توانند روحیه خوبی را به تیم انتقال دهند تا پرسپولیسی ها با آرامش و شرایط ذهنی و فکری بهتری روی مسائل فنی تمرکز کنند.

وی در پایان عنوان کرد: کسب جام برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و با یک عزم و تلاش جدی می توان به موفقیت پرسپولیس امیدوار بود. این تیم مهره های خوبی را در اختیار دارد که همگی جزو بهترین های ایران محسوب می شوند و با ریکاوری خوب دوباره می توان روزهای آفتابی پرسپولیس را شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)