پیشکسوت پرسپولیس گفت: حرکت مهدی عبدی حرکت حرفه‌ای نبود و یحیی گل‌محمدی برخورد مناسبی با این رفتار او داشت.

محمود شافعی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد و با توجه به وضعیت امتیازی در جدول، برای تکرار قهرمانی باید تیم در ۶ بازی به امتیازات کامل دست پیدا کرده و منتظر لغزش استقلال باشد. کار یک مقدار سخت است اما غیرممکن نیست. در حال حاضر ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و ۱۸ امتیاز برای همه تیم ها وجود دارد و جبران ۶ امتیاز برای ۶ بازی دور از تصوری نیست.

وی افزود: پرسپولیس بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد و با تلاش ویژه بچه ها، جبران ۶ امتیاز شدنی است و می توان منتظر ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در پایان این فصل بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برخی انتقادات که از شرایط سرخ‌ها در بازی‌های دوستانه اخیرش می‌شود، تصریح کرد: بازی دوستانه و تدارکاتی نمی تواند ملاک و معیار خوبی برای سنجش عملکرد تیم باشد. به هر حال شرایط بازی تدارکاتی با بازی های رسمی متفاوت است ولی بالاخره انتظارات از پرسپولیس و بازیکنانش زیاد است و شاید این موضوع دلیلی برای انتقادات باشد. پرسپولیسی ها باید بدانند که در چه تیمی بازی می کنند که حتی بازی و شرایط شان در بازی های دوستانه و تدارکاتی زیر ذره بین است.

شافعی توصیه ویژه‌ای به پرسپولیسی‌ها دارد و در این خصوص به برنا گفت: کادر فنی در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و در ادامه هم این روند برای تیم ادامه دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت برای پرسپولیس در این فصل این است که تیم از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی را داشته باشد. اگر این تیم از نظر حاشیه دچار مشکل نشود، توانایی این را دارد که در ادامه این فصل وضعیت خوبی را داشته باشد و بتواند در پایان باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اتفاق رخ داده در خصوص مهدی عبدی و اخراج موقت او از سوی یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: کار مهدی عبدی اصلا حرفه ای نبود و نباید این کار را انجام می داد. بازیکنان باید بدانند که وقتی در تیم و باشگاهی مثل پرسپولیس بازی می کنند، باید حرفه ای کار کنند. اقدام عبدی اصلا حرفه ای نبود. درست است نساجی تیم سابقش است و به این تیم علاقه دارد ولی باید بداند او عضو تیم پرسپولیس است و باید به قوانین تیم و باشگاه احترام بگذارد. به نظرم کار یحیی در برخورد با عبدی و در نظر گرفتن جریمه برای او کاملا درست و پسندیده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)