هفته گذشته بود که رسانه ها اعلام کردند با حکم وزارت ورزش و جوانان و بعد از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس حسین شهریاری و حسین خبیری به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شده اند.

خبری که رسانه ای رسمی وزارت ورزش آن را منتشر نکرد و جلسه معارفه ای هم برگزار نشد.

ماجرا از این قرار است که وزارت ورزش و مجمع این باشگاه بدون در نظر گرفتن اینکه اکنون پرسپولیس یک باشگاه بورسی شده و باید تشریفات انتخاب هیات مدیره طبق قوانین بورسی انجام شود دست به این انتخاب زده اند.

قوانین جدید برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تغییرات در هیات مدیره به این شکل است که باید تشریفات برگزاری مجمع بورسی رعایت شود.

در این خصوص حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تا قبل از بورسی شدن چون شرکت صددرصد دولتی بود انتخاب هیات مدیره به پیشنهاد وزارت ورزش و تایید دو عضو دیگر مجمع یعنی وزیر اقتصاد و دادگستری بود اما بعد از بورسی شدن چون این دو باشگاه سهامدار غیردولت دارند باید تشریفات برگزاری مجمع بورسی رعایت شود و اطلاعیه ده روز پیش از برگزاری مجمع منتشر شود و در دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره باشد که هنوز انجام نشده است. بنابراین اخبار منتشره مبنی بر انتخاب یا انتصاب دو عضو هیات مدیره صحیح نیست و باید تشریفات مجمع برگزار شود.احتمالا همین دو عضو بعد از برگزاری مجمع انتخاب می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)