مرجع خبري پرسپوليس :‌ تيم فوتسال پرسپوليس شب گذشته باز هم شكست خورد. سرمربی پرسپولیس در اين باره گفت: انگار تیم را برای اوت شدن بسته‌اند و متاسفانه از بازیکنان باتجربه‌‌مان ضربه می‌خوریم.

رضا کردی در مورد شکست 3 بر یک تیمش در بازی روز گذشته برابر میثاق تهران اظهار داشت‌: درست است که میثاق از لیگ یک به لیگ برتر آمده، اما تیم خوبی است و جوان‌های خوبی در اختیار دارد که آینده‌دار هستند. مربی‌شان هم خوب است و ما شناخت زیادی از آنها داشتیم اما بیشتر از آنکه از میثاق ضربه بخوریم، از خودمان ضربه خوردیم. متاسفانه بازیکنان باتجربه ما زیاد توپ لو می‌دهند.

وی تاکید کرد: به بازیکنان گفته‌ام که اگر قرار است ببازیم، به جای باتجربه‌ها، جوانان را به میدان می‌فرستم که حداقل با آنها ببازیم و برای‌شان کسب تجربه شود. در بازی با میثاق، بازی خصوصا در نیمه اول دست ما بود و خیلی بهتر از آنها کار کردیم اما موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد و وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

این مربی گفت: متاسفانه تیم در ابتدای فصل بد بسته شد. انگار تیم را برای اوت شدن بسته‌اند. این را به شمس هم گفتم، او هم گفت من دخالتی در بستن تیم نداشتم. 2 تا 3 مهره را معرفی کردم که باشگاه آنها را نگرفت، باقی نفرات را مدیر و سرمربی وقت انتخاب کرده‌اند. اگر من بودم 50 تا 60 درصد این بازیکنان را برنمی‌داشتم.

کردی ادامه داد: پرسپولیس تیم دوازدهم جدول سال گذشته بوده که با اما و اگر در لیگ برتر باقی مانده، انتظار زیادی نباید از تیم داشت. یک شبه نمی‌توان معجزه کرد. با توجه به اینکه تیم دیر و بد بسته شده، امروز بهترین بازیکنان‌مان از جمله محمد بنی‌اسد و محمد کاتبی، از لیگ 2 هستند. ما یک مشت بازیکن با اسم‌های دهان پرکن گرفته‌ایم، که قطعا در فهرست بازیکنان تیم تجدید نظر خواهیم کرد و صددرصد ترکیب را تغییر می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)