مرجع خبری پرسپولیس : کمک داور دیدار فولاد و صبا با متوقف کردن بازی از بازیکنان فولاد خواست مچ‌بندهایشان را باز کنند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای قم از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر صفر اهوازی‌ها در خانه این تیم به پایان رسید. این مسابقه با حواشی زیر همراه بود:

* دو تیم پیش از آغاز مسابقه پرچم‌های ایران و شعارهای گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعلام آمادگی جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وارد زمین مسابقه شدند.

*با ورود عبدالله ویسی سرمربی صبا و بازیکن سابق فولاد تماشاگران اهوازی شروع به تشویق بی‌امان این مربی کردند.

* مجید جلالی سرمربی فولاد که ساعت ۹ شب گذشته از کلاس مدیریت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی وارد اهواز شده بود قبل از آغاز مسابقه همراه با سایر نیمکت‌نشینان برای ویسی دسته گل برد.

* ناصر صادقی مترجم دنیزلی از جایگاه ویژه این مسابقه را به تماشا نشست. پرسپولیس هفته آینده به دیدار صبای قم می‌رود.

* در دقیقه ۶۳ حسن کامرانی‌فر کمک‌داور اول با توقف مسابقه داور را صدا و به وی اعلام کرد بازیکنان فولاد باید مچ‌بندهای خود را باز کنند تا بازی ادامه پیدا کند. بیشتر بازیکنان فولاد دور مچ‌هایشان مچ‌بند بسته بودند و به همین منظور ۳دقیقه بازی متوقف شد. سرپرست فولاد در این بین به داور بازی اشاره کرد و به وی گفت:‌ چطور ابتدای مسابقه این موضوع را اعلام نکردند؟

* در دقیقه ۷۶ در حالی تعداد تماشاگران ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شد که برخی اعتقاد داشتند حدود ۴هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و همین موضوع خنده تماشاگران را در پی داشت.

* ساسان انصاری پس از یک دقیقه از ورود به میدان برای فولاد گل‌زنی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)