خبرگزاری پرسپولیس : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه خودشان می‌دانند امروز وقت استعفا نیست زیرا تیم در لیگ و جام حذفی بازی‌های مهمی پیش رو دارد.

محمدحسین نژادفلاح در مورد  استعفای رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز ایشان رسما استعفایی را به هیات مدیره اعلام نکرده و خودشان می‌دانند امروز وقت استعفا نیست زیرا تیم در لیگ و جام حذفی بازی‌های مهمی پیش رو دارد، خصوصا بازی دربی تهران و به هر شکل تیم را به حاشیه بردن منطقی نیست.

وی با تشکر از زحمات رویانیان در این مدت ابراز امیدواری کرد این مدیر به همکاری‌اش با باشگاه ادامه می‌دهد و افزود: هیات مدیره قطعا با این تصمیم آقای رویانیان مخالفت می‌کند زیرا به صلاح باشگاه نیست. ایشان و همکارانشان باید به فکر بازی‌های آینده تیم و خصوصا دربی باشند تا پرسپولیس بتواند نتایج خوبی را به دست آورد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه طبق روال قانونی، رویانیان باید استعفایش را به هیات مدیره باشگاه بدهد اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده، در مورد اظهار نظر رویانیان مبنی بر اینکه استعفایش را سه هفته پیش به وزیر ورزش تقدیم کرده، تصریح کرد: ایشان استعفایی ندادند و در جلسات هفتگی هم حضور داشتند. قطعا اگر این استعفا علتی یا دلیلی داشته باشد، مربوط به پرسپولیس و ورزش نیست.

وی با اشاره به اینکه در جلسات هیات مدیره از برنامه های خوب ایشان کاملا حمایت شده، اظهار داشت: درست است تیم فوتبال پرسپولیس لیگ را با نتایج خوبی شروع نکرد و فشار روحی – روانی زیادی به مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان وارد شد اما همان زمان از هواداران درخواست کردیم به مسئولان باشگاه فرصت دهند. آنها هم با نهایت بزرگواری این فرصت را به ما دادند و امروز شاهد روند روبه برشد تیم هستیم.

نژادفلاح همچنین تاکید کرد: دراین مدت تلاش‌های مدیرعامل و مسئولان باشگاه باعث شده پرسپولیس از نظر زیرساختی و مباحث اقتصادی در حال تبدیل شدن به باشگاهی حرفه‌ای است و آینده خوبی پیش رو دارد. ما اهداف بلند مدتی داریم که خود ایشان آنها را تصویب کردند، اهدافی که باعث بروز اتفاقات بسیار خوب در این باشگاه می‌شوند.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‎‌کرد، در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد روحیه رویانیان در فوتبال حساس شده؟، یادآور شد: من هم فکر می‌کنم همینطور است، اما از ایشان خواهش می‌کنم با سعه صدر بیشتری مسائل را پیگیری کند تا پرسپولیس هم در زمینه ورزشی و هم در امر اقتصادی به باشگاه حرفه‌ای تبدل شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نخستین نشست هیات مدیره باشگاه یکشنبه هفته آینده خواهد بود، در پایان گفت: رویانیان نظر هیات مدیره را می‌داند. شب گذشته هم با ایشان تماس گرفتم اما در مورد اینکه استعفا کردید یا نکردید و یا این کار درست است یا نیست با ایشان صحبتی نداشتم. من اصلا او را وارد چنین فضاهایی نکردیم و به ایشان گفتم با قدرت کارشان را ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)