خبرگزاری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد حضور تاج به عنوان سرپرست لیگ برتر گفت: با تاج به سمت جدیدی حرکت می‌کنیم.

علی کفاشیان در نشست مطبوعاتی مهدی تاج را به عنوان سرپرست لیگ برتر فوتبال ایران معرفی کرد و گفت: امروز جلسه‌ای داشتیم و عملاً آقای تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر در جمع سایر همکاران معرفی شد. تاج فرد جدیدی نیست و از قبل با فدراسیون همکاری داشت. او به تمامی مسائل آگاهی دارد چرا که سمت قبلی‌اش با سازمان لیگ در ارتباط بوده است. با مسئولیت جدیدی که به ایشان دادیم فضای جدیدتری را ایجاد کردیم. جا دارد که از بهروان به دلیل زحمات زیادی که کشیدند تشکر کنم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که بهروان انجام داده بود و برای کار نتوانسته حضور یابد عذرخواهی کرده است. ایشان همچنان در تشکیلات ما هستند و کمک می‌کند.

کفاشیان تأکید کرد: مجمع فوتبال از دو بخش تشکیل می‌شود یک بخش باشگاه‌ها هستند که 18 مدیر لیگ برتری به همراه 6 مدیر تیم‌های لیگ دسته اول حضور دارند و بخش دیگر رؤسای 31 هیئت فوتبال استان‌ها هستند. اساس‌نامه و آیین‌نامه سازمان لیگ را می‌خواهیم تغییر بدهیم. تصویب شده تمامی مدیران لیگ دسته اول هم به مجمع بیایند چرا که آنها نیز باید پروسه حرفه‌ای شدن را طی کنند و با سازوکارهای حرفه‌ای گری آشنا شوند به همین خاطر اکنون مسئولیت سازمان لیگ دو برابر شده و سازمان لیگ دسته اول هم قرار شده زیرنظر سازمان لیگ برتر کار خود را دنبال کند. این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

کفاشیان افزود: هیئت‌های ورزشی استان‌ها در طرح ویژن چشم‌انداز خوبی را طراحی کرده‌اند و با کاری که انجام دادیم دارای ثبات و برنامه خوبی خواهد شد. برنامه‌ریزی برای پیشرفت در هیئت استان ها در طرح ویژن قرار گرفت و با این کار برای ساختارمند شدن و ضابطه‌مند شدن چنین کاری را تدوین کردیم. امیدواریم با این فعالیت‌ها خدماتی خوبی برای فوتبال ملی ارائه شود. هر فعالیتی که در بخش ملی انجام می‌دهیم حاصل کار اجرایی باشگاه‌ها است تا با قانونمند شدن به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: در فدراسیون فوتبال در خدمت تاج هستیم. در مجمع باید بازنگری کنیم و با مشخص کردن هیئت رئیسه به سمت جدیدی حرکت کنیم. برای تاج آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایشان در کار خود موفق باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال حضور محمد رویانیان در این فدراسیون گفت: با بلایی که در پرسپولیس سر رویانیان آوردند او به فدراسیون فوتبال نمی آید ، کسی که خرما خورده میلی به خوردن خرما ندارد.

در جلسه کنفرانس مطبوعاتی سرپرست سازمان لیگ با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد که این مسئله باعث اعتراض خبرنگاران شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)