خبرگزاری پرسپولیس : یحیی گل محمدی این روزها با سوالات مختلفی روبرو می شود.

زمان زیادی به بازی داربی نرسیده و از همین حالا رسانه ها به گرم کردن این بازی کمک می کند. گل محمدی نیز به این قضیه منطقی نگاه می کند و به سوالات ما پاسخ می دهد.

خیلی ها می گویند که صبا ترمز نتایج پرسپولیس را کشید. این تعبیر را قبول داری؟

من فکر نمی کنم چنین چیزی باشد چون واقعا در زمین قم نمی شد بهتر از این بازی کرد. با این وجود مدافع های ما عالی بازی کردند. فکر می کنم به غیر از تک موقعیتی که میلاد نوری روی ضربه کاشته روی دروازه ما خلق کرد، صبایی ها هیچ موقعیت دیگری نداشتند. وقتی صبا یک موقعیت داشت، نشان می دهد ما خیلی خوب عمل کرده ایم. آنقدر جان دار بودیم که به حریف موقعیت ندادیم. در حالی که خود ما 5،6 موقعیت صد در صد داشتیم که متاسفانه از دست دادیم.

*درباره دو کارته های پرسپولیس بحث زیاد است. شما گفته اید که به این 7 بازیکن در بازی داماش استراحت می دهید؟ جایی هم به نقل از شما آمده بود که بازی داماش را قربانی دربی نمی کنید. کدام حرف شما درست است؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. به هر حال 7 بازیکن ما دوکارته هستند ولی نمی توانیم این واقعیت را کتمان کنیم که دربی حساسیت و سرنوشت ساز نیست. با این حساب نمی توانیم ریسک کنیم. من هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده ام و طی یکی دو روز آینده تصمیم نهایی را درباره بازی کردم یا نکردن دو اخطاره ها در بازی داماش می گیرم.

اجازه می دهید قانع نشویم؟!

هر مربی ای می داند که دربی در تعیین سرنوشتش چقدر تاثیرگذار است. دربی در ماندن یا رفتن مربی ها هم تاثیر دارد. من از الان هم به داماش فکر می کنم و هم دربی ولی الان خیلی به دربی عمیق فکر نکرده ام چون زیاد نگران دربی نیستم. وضعیت ما در جدول خاص است و همه می دانند سه امتیاز بازی داماش چقدر مهم است. یک بازی عقب افتاده هم داریم که اگر بتوانیم این دو مسابقه را ببریم تا رده پنجم جدول بالا می رویم. همه این حرف را زدم اما به این موضوع هم خوب اشراف دارم که دربی چقدر برای تماشاگران حساس است و همه دوست دارند که این بازی را ببریم. تمام تلاش مان را می کنیم که از این بازی سربلند خارج شویم.

استقلال فرهاد مجیدی را برای دربی رو کرد. نظرتان چیست؟

من درباره بازیکنان استقلال حرفی نمی زنم. رویه من اینطور است. مجیدی هم جزو آنهاست. من راجع به تیم خودم حرف می زنم که در 5 بازی اخیر 14 گل زده ایم و 3 گل خورده ایم. این نشان می دهد پرسپولیس یک تیم بزرگ و قدرتمند است و خط هافبک ما مطمئن باشید مغلوب خط هافبک استقلال نمی شود چون مثل بقیه بازیکنان، هافبک هایمان انگیزه زیادی دارند. امسال بازیکنان توانایی خودشان را به خوبی نشان داده اند و می توانند در لحظات حساس به پرسپولیس کمک کنند.

*مس در بازی گذشته مقابل استقلال، در لحظاتی از بازی روی سانتر از جناحین خطرناک بودند و روی همین سانترها دروازه استقلال را باز کردند. خیلی ها می گویند ضعف رحمتی در دفع توپ های نیز تبدیل به پاشنه آشیل استقلال شده است.

من را برای دربی تخلیه اطلاعاتی نکنید. ولی این را بدانید که ما برای دربی برنامه خیلی خوبی داریم و انشاا… تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

*خیلی ها نگران وضعیت مهدی مهدوی کیا هستند و می گویند او آخرین دربی اش را از دست داده.

امروز که مهدی سر تمرین حاضر شد، وضعیتش خوب بود. من فکر می کنم از دو، سه روز دیگر بتواند کار را توپ را شروع کند.

*به دربی می رسد؟

بله، به دربی می رسد و درباره کاپیتان تیم ما نباید نگران بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)