پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره رویارویی سرخ پوشان با داماش در رشت: هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و مهم نیست که در کدام زمین بازی کنیم.

غلامرضا رضایی در مورد میزبانی داماش در چارچوب مسابقات جام حذفی عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این دیدار به پیروزی دست یابیم. هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است و برایمان فرقی نمی‌کند در چه زمینی بازی کنیم. اگر در زمین خودمان بود شرایط برایمان بهتر بود اما در گیلان هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم.

وی ادامه داد: شرایط سختی در گیلان داریم اما هدف‌مان قهرمانی است و باید مقابل داماش به برتری دست یابیم. تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد شکست روز گذشته مقابل راه‌آهن، خاطرنشان کرد: در 5 دقیقه ابتدایی 2 موقعیت صد در صد گل داشتیم که یکی را خودم از دست دادم توپ به پایم نگرفت و نتوانستم به توپ ضربه بزنم. شاید بخت با ما یار نبود و شاید هم کمی بی‌دقت بودیم. راه‌آهن از یک موضعیت نصفه نیمه به گل رسید و سه امتیاز حساس از دست دادیم.

رضایی تصریح کرد: ما خوب بازی کردیم و بازیکنان تمام مسائلی که سرمربی به آنها گوشزد کرده بود را در زمین پیاده کردند اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. شاید از روی بی‌دقتی و شاید از روی بدشانسی ما بود. به هر حال آن بازی گذشته وباید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه و با غرور بازی می‌کردند، گفت: هیچ کدام از بازیکنان اینگونه نبودند. ما بازی خود را انجام دادیم و دوست داریم در لیگ همه بازی ها را پیروز ببریم و جایگاه بهتری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)