پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس بدشانس نیست.

سید جلال حسینی در مورد شرایط پرسپولیس عنوان کرد: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و هیچ مشکلی وجود ندارد. نیم‌فصل دوم پرسپولیس واقعی بودیم و توانستیم خود را به خوبی نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او یک استقلالی است و یا یک پرسپولیسی گفت: خودم اهل انزلی هستم، شرایط فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که برای هر تیمی که بازی کنم با تمام قدرت حاضر خواهم شد، هم‌اکنون هم در خدمت پرسپولیس هستم.

مدافع سرخپوشان درباره میزبانی داماش در جام حذفی یادآور شد: شرایط کمی برایمان سخت است اما فرقی نمی‌کند در کجا بخواهیم بازی کنیم،‌ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و باید بی‌محبا حمله کنیم، شانس و اقبال یار ما نیست. از یک طرف این قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و از طرف دیگر راه‌آهن مسائلی را در مورد میزبانی مطرح می‌کند.

 

وی اظهار داشت:در بازی دیروز نمایش خوبی ارائه دادیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم بازی را می بردیم.تیم حریف از روی یک موقعیت  نصفه و نیمه به گل رسید و پس از آن هر چه تلاش کردیم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.متاسفانه بدنشانسی های پرسپولیس دارد تکمیل می شود.دیروز که به راه آهن باختیم و امروز هم معلوم شد باید در رشت با داماش بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس کار راحتی در جام حذفی ندارد، تصریح کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند کار راحتی در جام حذفی داریم اما اینگونه نیست. مقابل داماش یک فینال زودرس داریم و بازی خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت. حسینی با اشاره به اتفاقاتی که در دیدار گذشته این دو تیم رخ داده بود تأکید کرد: خاطرات خوبی از این تیم ندارم در بازی قبلی شاهد بودید که چه اتفاقاتی رخ داد، امیدوارم این مسائل دیگر پیش نیاید.

مدافع پرسپولیس درباره شکست مقابل راه‌آهن گفت: خیلی راحت این بازی را واگذار کردیم، باز هم می‌گویم می‌توانستیم 8 گل به ثمر برسانیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم و یک گل دریافت کردیم و مفت بازی را از دست دادیم و نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

حسینی عنوان کرد:‌ مطمئن باشید انگیزه ما در رشت بیشتر خواهد بود و برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد برای ما فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا رشت ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد اما می‌دانید که بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر تیمی سخت است.

وی افزود: ما امسال بدشانس بودیم هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس با بدشانسی روبرو نشده، 7-8 موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنیم و در یک فرصت گل دریافت می‌کنیم. بازی در اصفهان 120 دقیقه به طول می‌انجامد. در جام حذفی میهمان نفت و داماش می‌شویم، شرایط سختی داریم اما با توجه به اینکه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم نباید به این مسائل توجه کنیم.

مهدی مهدوی‌کیا نیز در گفت‌وگویی کوتاه در مورد میزبانی داماش در جام حذفی گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در تهران بازی کنیم و یا در گیلان ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قصد مصاحبه ندارد، در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحت است خاطرنشان کرد: دلیلی وجود ندارد که ناراحت باشم، شرایط خیلی خوبی دارم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وی درباره بازی مقابل داماش عنوان کرد:اگر در آزادی بازی می کردیم که خیلی بهتر بود اما بازی در رشت هم انگیزه ما را بالا می برد.امیدوارم مجبور نباشیم در چمن مصنوعی بازی کنیم.با ذوب آهن که در اصفهان بازی کردیم و حالا هم مجبوریم در رشت مقابل داماش به میدان برویم.این نشان می دهد پرسپولیس خیلی بدشانس شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)