پرسپولیس نیوز : قرعه کشی تعیین میزبان نیمه نهایی جام حذفی با حضور مدیرعامل داماش و سرپرست پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس؛ در این قرعه کشی که نسبت به مراسم های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده بود و با گوی و ظروف شیشه ای برگزار شد امیر عابدینی و سعید شیرینی به عنوان نمایندگان پرسپولیس و داماش حضور داشتند.

 

در این قرعه کشی که پرسپولیس برای دومین بار متوالی به عنوان تیم مهمان انتخاب شد. سعید شیرینی در پاسخ به اینکه آیا نسبت به قرعه کشی اعتراضی دارند یا خیر گفت: نه اعتراضی نسبت به قرعه کشی نداریم. به هر حال شانس است و کاری نمی شود کرد.

 

شیرینی در پاسخ به اینکه آیا این بازنده شدن در قرعه به ضرر شما خواهد بود؟ گفت: نه ما بازنده نبودیم چون قرعه باخت ندارد. ما اگر می خواهیم قهرمان شویم باید همه جا برنده باشیم و میزبان و میهمان فرقی ندارد همان طور که در بازی ذوب آهن مهمان بودیم و برنده شدیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش نیز با ابراز رضایت از میزبانی داماش گفت: خوب شد که داماش میزبان شد تا ما در آزادی غریبه نباشیم. اگر ما مهمان می شدیم در تهران غریب بودیم اما پرسپولیس در رشت غریب نیست و پرسپولیسی های رشت برای حمایت از این تیم به ورزشگاه می آیند.

 

عابدینی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی از پرسپولیس در رشت داشته باشیم و خاطره میزبانی های بد قبلی را از ذهن ها پاک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)